پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

پرسپولیس منحل خواهد شد!؟

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 410272
با این حال با توجه به قانون اگر تا تیرماه سال آینده خریداری برای پرسپولیس قدم پیش نگذارد این باشگاه در یک قدمی انحلال قرار خواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، در حالي که سازمان خصوصي‌سازي به شدت به دنبال خصوصي شدن باشگاه پرسپوليس است، اگر خريداري براي اين باشگاه پيدا نشود به زودي منحل خواهد شد. امري عجيب اما نزديک!

با توجه به اینکه در مرحله اول خریداری برای باشگاه پرسپولیس پاکت مزایده را پر نکرده بود، در مرحله دوم هم با توجه به اینکه سازمان خصوصی‌سازی شرایط پرداخت را تسهیل کرده و مبلغ پرداخت اولیه را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد کاهش داده باز به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات و ابهاماتی که در این باشگاه وجود دارد خریداری پا پیش نگذارد.

در آگهی مزایده اعلام شده برند، ساختمان و ورزشگاه باشگاه پرسپولیس به خریدار واگذار خواهد شد که در این ارتباط ورزشگاه این تیم (درفشی‌فر) با معارض مواجه شده و شاکی خصوصی دارد. ساختمان باشگاه هم از سوی فدراسیون فوتبال و در دوره محمد دادکان به این تیم اهدا شده و خریدار باید با فدراسیون فوتبال در این ارتباط توافق کند. هر چند اعلام شده اگر خریدار در هر کدام از موارد ورزشگاه و ساختمان باشگاه به مشکل بربخورد، سازمان خصوصی‌سازی ضرر و زیان این مورد را به خریدار پرداخت خواهد کرد.

در مورد برند هم مشکلات زیادی در مورد آن اعلام شده و حتی اعلام شده برند ورزشی پرسپولیس ثبت نشده و به دنبال فروش این برند با نام پیروزی هستند که این مساله هم می‌تواند مشکلاتی برای خریدار با توجه به حضور وفایی به عنوان مدعی برند پیروزی وجود دارد به نظر می‌رسد این خصوصی‌سازی برای پرسپولیس به آسانی ممکن نشود.

با این حال با توجه به قانون اگر تا تیرماه سال آینده خریداری برای پرسپولیس قدم پیش نگذارد این باشگاه در یک قدمی انحلال قرار خواهد گرفت.

هر چند دولتی‌ها امیدوارند با توجه به مبلغ فروش این باشگاه ضمن پرداخت بدهی‌های آن، پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام دولت قبلی را هم تا حدودی سر و سامان دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منحل بشه بهتر پول مفت....
احسان
با توجه به هماهنگی انجام شده بین خریداران ومثلا پیشکسو تان انجام گردیده هیچکس برای خرید این دوباشکاه پا پیش نخواهد گذاشت تا اقایان بتوانند به مفت این باشکاهاراهاپولی کنند پس تااین اقایان زرنگ موفق نشده اند انهارا منحل کنید تاازخرج اضافه به دوش مردم جلوگیری شود