پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

حدادی: مدال را به روحانی تقدیم می‌کنم

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 383273
ملی پوش پرتاب دیسک ایران گفت: مدال طلایم در بازی‌های آسیایی را به روحانی تقدیم می‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، احسان حدادی بعد از کسب مدال طلا اظهار داشت: مدالم را به حسن روحانی، رئیس جمهور تقدیم می‌کنم. با آمدن دولت تدبیر و امید و وضعیت ورزشکاران بهتر شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته گفتم دیگر برای ایران بازی نمی‌کنم، اما با آمدن دولت جدید با حمایتشان امید پیدا کردم. خوشحالم که با کسب مدال طلا پرچم ایران را برافراشتم.

ملی پوش پرتاب دیسک گفت: هیچ کاری از دستم برنمی آمد. مردم خوشحال هستند که روحانی آمده است و این مدال را نقدیم کسی می‌کنم که باعث خوشحالی مردم شده است.

حدادی عنوان کرد: آنقدر مسئولان سال گذشته اذیتم کردند که نمیخواستم برای ایران مبارزه کنم. امسال سال خوبی برایم نبود. مریض بودم، اما خدا رو شکر مدال گرفتم و جواب دوری از خانواده ام را گرفتم.

وی در مورد عملکرد محمد صمیمی نیز گفت: او باید بهتر پرتاب می کرد. متاسفانه دیسک خودش را قبول نکردند و مجبور شد با دیسک دیگری پرتاب کند. امیدوارم در مسابقات بعدی موفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *