جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رکورد سفرهای نوروزی شکست

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 373076
جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه تعطیلات عید فطر رکورد سفرهای نوروزی را شکست، گفت: نرخ ساعتی تردد در تعطیلات عید فطر نسبت به سفرهای نوروزی افزایش یافت.
به گزارش جهان، سردار موسی امیری با بیان این که بیشترین نگرانی درباره برگشت مسافران از سفرهاست، افزود: در برگشت از سفرها بیشترین مشکل مربوط به محورهای استان های شمالی است.

وی با اشاره به این که امروز برای محورهای کرج - چالوس و هراز محدودیت هایی اعمال خواهد شد، اضافه کرد: اگر مسافران تصمیم به بازگشت از سفر در جمعه را دارند باید پیش بینی چند برابری زمان را برای بازگشت داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور کشور گفت: اکنون در محورهای شمالی در محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر با بار ترافیک مواجه و در مسیر در پیچ آدران، نرسیده به تونل کندوان و تا قبل از پل زنگوله با تراکم و سنگینی ترافیک روبرو هستیم.

سردار امیری افزود: بعد از پل زنگوله تا مرزن آباد مشکل خاصی نیست و ترافیک در جریان است و در محورهای هراز و فیروزکوه به طور مقطعی داری ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی اضافه کرد: در محور قزوین - رشت در محدوده منجیل با توجه به پایان آزاد راه بار ترافیکی سنگین وجود دارد و در بقیه محورهای مواصلاتی کشور با وجود بالا بودن حجم سفرها، مشکل خاص ترافیکی نداریم.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: نرخ ساعتی تردد در سفرهای تعطیلات عید فطر نسبت به تعطیلات نوروز امسال افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *