سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

دامنه سايت افتخاري به فروش می رسد!

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 133379
سايت عليرضا افتخاري به آدرس www.alireza-eftekhari.com تعطيل و دامنه‌اش به فروش گذاشته شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، "آقاي رئيس جمهور دوستت دارم "، اين جمله‌اي بود كه 16مرداد عليرضا افتخاري استاد آواز موسيقي اصيل ايراني در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار هنگامي كه محمود احمدي‌نژاد را در آغوش گرفته بود بيان كرد و موجب شد تا از سوي فتنه‌گران و سايت‌هاي وابسته به آنان مورد هجمه‌هاي فراوان قرار بگيرد.

وي در آن مراسم با تبريك روز خبرنگار به تمامي اصحاب قلم افزود: اين حرف را ازروي خودستايي و تكلف نمي گويم بلكه ازدلم برخاسته و حرف دل من است.

افتخاري نقش آقاي احمدي ن‍‍ژاد در ارتقاء سطح نفوذ ايران درتحولات بين المللي و نيز رشد و بالندگي فرهنگ ايران اسلامي درجهان را ستود و خطاب به رئيس جمهوري گفت: شما رئيس جمهور شجاعي هستيد بدانيد امروز چشم 6 ميليارد انسان به شما است.

وي خطاب به رئيس جمهوري گفت: آقاي احمدي نژاد زماني كه رئيس جمهور شديد خيلي جوان بوديد و اكنون كمي پير شديد اما مرحبا برشما.

افتخاري 2 قطعه موسيقي در وصف عروج مردان خدا و شهدا به ويژه خبرنگاران شهيد سرود كه با استقبال شركت كنندگان در اين مراسم مواجه شد.

اما اين استاد آواز ايراني نهايتا در پايين سن محمود احمدي‌نژاد را درآغوش گرفت و مراتب قدرداني خود را از وي اعلام كرد.

* حمله فتنه‌گران به افتخاري: كاست‌هاي او را بايد شكست!

اما بعد از اين اقدام وي، "بالاترين " سايت وابسته به رژيم صهيونيستي و از جمله سايت‌هاي اصلي فتنه‌گران با انتقاد از عليرضا افتخاري نوشت كه او نيز به كودتاگران پيوسته است و از اين پس كاست‌هاي او را بايد شكست.

دنباله‌ها هم در لينك‌هاي مجزا افتخاري را مورد حمله قرار داد و وي را با اين بهانه كه نسبت به رئيس جمهور ايران اظهار علاقه كرده است شديدا ًمورد هتاكي قرار داد.

* علاقه افتخاري به رئيس جمهور نشانه احترام به ملت ايران است

اما در همين خصوص سيد عليرضا حسيني مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با اشاره به اينكه عليرضا افتخاري سال‌ها همراه با مردم در صحنه‌هاي مختلف بوده و در اذهان و دل مردم جاي دارد، تصريح كرد: بدخواهان نمي‌توانند با طرح موضوعاتي او را از بدنه مردم بگيرند و منزوي كنند.

وي با بيان اينكه ابراز علاقه و عشق او به امام راحل هرگز از ياد مردم نمي‌رود، افزود: عليرضا افتخاري كسي ‌است كه با صداي ملكوتي خود عشق خود را نسبت به امام خميني (ره) ابراز كرد و در روزهاي شادي و غم با خيل مردم ايران همراه بوده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب بارها اين هنرمند گرامي را مورد تفقد قرار دادند و اين هنرمند نيز همواره به اعتقادات مردم ايران احترام گذاشته و عشق خود را به ملت ايران نشان داده است.

حسيني با بيان اينكه افتخاري از مردم جدا نيست و در دل مردم، همراه و در زندگي مردم است، گفت: قطعاً زمزمه‌هاي دشمنان براي وي اهميتي ندارد و افتخاري همچون گذشته با صداي شاد و دلنشين خود دشمنان و بدخواهان ملت ايران را نااميد مي‌كند.

وي ادامه داد: علاقه افتخاري به رئيس جمهور، احترام به ملت ايران است و مسئولان هميشه علاقه‌مند و دوستدار او بوده و هستند.

* افتخاري به فرانسه مي‌رود؟

اما پس از اين اتفاقات و هجمه‌هاي فتنه‌گران به اين استاد آواز موسيقي اصيل ايراني، وي طي اظهاراتي به يكي از سايت‌هاي خبري، گفت: "مي‌خواهم بروم. كارهاي لازم را هم انجام داده‌ام. ديگر بايد بروم... "

اين سايت در ادامه نوشت: حالا اما مشخص شده است كه او "فرانسه " را براي زندگي انتخاب كرده است، خواننده‌اي كه سال‌هاست با صداي دلنشينش آثار محبوبي براي ايرانيان به يادگار گذاشته است و حالا در پس اتفاقاتي شبه‌سياسي قصد رفتن از وطن را دارد.

* دامنه سايت افتخاري به فروش مي‌رسد!

اما اين پايان كار عليرضا افتخاري پس از هجمه‌هاي حاميان فتنه به وي نبود، چه آنكه آخرين اخبار از تعطيلي كامل سايت عليرضا افتخاري به آدرس www.alireza-eftekhari.com حكايت دارد.

از اين روي، مشاهده مي‌شود كه طيف مدعي آزادي انديشه و آزادي اظهارنظر كه همه را به "جمود " و خود را به تكثرگرايي مي‌شناسند و اين موضوع را به پتكي كه بر سر مخالفانشان كوبيده مي‌شود تبديل كرده‌اند، تنها يك جمله ساده از سوي خواننده پرآوازه كشورمان را برنتافته و با جوسازي، دروغ‌پراكني و پروپاگانداي ناجوانمردانه، وي را به اتخاذ تصميماتي برخلاف خواست شخصي‌اش مجبور ساختند.

در پايان يادآور مي‌شود كه هرچند چنين هجمه‌هايي براي فعالان عرصه سياسي چندان عجيب نيست، اما سيبل قرار دادن شخصيتي هنري با روحيات خاص خود از سوي فتنه‌گران با قواعد مربوط به كثيف‌ترين بازي‌هاي سياسي، اقدامي است كه به موجب آن بهتر است حاميان فتنه از اين پس كلاه خود را بالاتر بگذراند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از این همه استواری وصلابت تشکر میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
براي من رفتن شما از ايران قابل قبول نيست وقتي به آن فكر مي كنم دلم مي سوزد هم براي خودمان وهم شما
شما براي هنرت بايد در فضاي مقدس ايران نفس بكشي تا حنجره طلاييت سوز وگداز عشق به مردمان اين سرزمين رامنعكس كند
Iran, Islamic Republic of
افتخاری ، افتخار ما ایرانیان بوده و خواهد بود. هر کجا میرود خدای متعال او را حفظ کند.