پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

فاطیما،نخستین عروسک اسلامی+عکس

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 144674
نخستین عروسک اسلامی در ایران با نام “فاطیما” در نمایشگاه حجاب و غفاف تبریز رونمایی شد.
پانا:
حسین همای سرشت، عضو شرکت فام گفت: ۳ نوع محصول در این نمایشگاه عرضه نمودیم که نخستین و مهمترین آن، نرم افزار “حجاب ممنوع است” می باشد که حدود ۴ سال زیر نظر دانشگاه تبریز، حوزه علمیه تبریز و حوزه علمیه قم روی این برنامه کار کرده ایم و دومین محصول، نرم افزار لباس فردا در واقع همان نرم افزار حجاب ممنوع است که برای سهولت استفاده در قالب ۴ حلقه سی دی ارائه شده است.

وی ادامه داد: جدیرترین محصول که برای نخستین بار در ایران طراحی شده، عروسک “فاطیما” یا همان عروسک اسلامی است .

همای سرشت با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: در سال های اخیر، کودکان زیر ۳ سال بیشتر نشانه رفته اند و غربی ها با طراحی و تولید عروسک های باربی به بازار از همان کودکی سعی در ترغیب کودکان به بی حجابی و بدحجابی دارند و همه این عوامل دست به دست هم دارند تا برخود وظیفه بدانیم که عروسک های اسلامی را به بازار عرضه کنیم.



وی ادامه داد : به صورت آزمایشی در این نمایشگاه شرکت کردیم و در صورت استقبال خوب خانواده ها درصدد تولید انبوه این نوع عروسمک هستیم، البته برای تولید انبوه مشکلات مالی داریم که خواهان حمایت مسئولین و سازمانها در این خصوص هستیم.

همای سرشت در ادامه گفت: در مدت کمی که فرصت حضور در نمایشگاه را داشتیم فقط روی پوشش اسلامی عروسک ها کار کرده ایم، ولی در نظر داریم به جای استفاده از عروسکهای وارداتی آنها را در داخل تولید کنیم و صدای ویژه ای نیز برایش در نظر داریم.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی درست از دوران کودکی گفت: خانواده ها نقش مهمی در این مورد می توانند داشته باشند و آنها هستند که می توانند با خرید عروسکهای اسلامی برای فرزندان خود از همان کودکی فرزندان خود را با حجاب و پوشش اسلامی آشنا کنند.

همای سرشت در خصوص استفاده از عنوان “حجاب ممنوع” برای نرم افزار گفت: وقتی انسان از چیزی منع می شود به آن حریص تر می گردد، در واقع با تشبیه سازی معکوس سعی در جلب نظر مخاطب برای کنکاش در محتوای مطالب داریم.

همای سرشت در مورد جزئیات نرم افزار “حجاب ممنوع” گفت : این نرم افزار از ۴ قسمت تصویری، صوتی، متنی و ایده سازی که اصلی ترین قسمت نرم می باشد تشکیل یافته است.

وی اظهار داشت قسمت تصویری شامل انواع کلیب های تصویری مصاحبه و مدهای اسلامی است، بخش صوتی در برگیرنده انواع مولودی ها، سخنرانی ها و موزیک حجاب می باشد، قسمت متنی شامل اشعار حجاب، حکایت های حجاب و … و قسمت ایده پردازی شامل برنامه هایی چون حجاب ۲۰۲۰، حجاب مسنجر و ساندویج حجاب می باشد.

وی در مورد بخش حجاب مسنجر گفت : حجاب مسنجر در قالب همان یاهو مسنجر است که در آن فقط با افراد خاصی که برای سیستم تعریف شده است گفت وگو می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"فاطيما" اسم و عبارتي است كه دراسپانيا و اروپا و تمام غيرمسلماناني كه با اسلام و زندگي پيامبر مختصر آشنايي دارند به دخت نبي اكرم حضرت فاطمه(س) اشاره ميكند و استفاده از اين عنوان براي عروسك به اصطلاح اسلامي ، چندان جالب نیست...
Iran, Islamic Republic of
اینا که موهاشون بیرونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حیف اسمی به این قشنگی نیست که روی این عروسک مسخره گذاشتن؟
همون عروسک سارا رو آوردن لباسشو عوض کردن
واقعا که
Iran, Islamic Republic of
ببخشید کمی چاق نیست؟؟؟
در ضمن امیدوارم جنسش خوب باشه چون عروسکهای دارا وسارا مورد استقبال قرارنگرفتن چون هم سنگین بودن و هم گرون
Iran, Islamic Republic of
این که همون دارا و سارا هست
Iran, Islamic Republic of
سلام
کاش می پرسیدین که فرقش با دارا سارا چیه؟
این که همونه
Iran, Islamic Republic of
با نظر یکی از دوستان موافقم که فاطیما اکنون در اروپا نماد مقدسی از مسیحیت ـ اسلام می باشد و استفاده از این عنوان بیشتر بد سلیقگی است اگر نگوییم شیطنت!