سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۹
۷

سامی یوسف باز هم فارسی خواند+صوت

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 399771
آلبوم ششم سامی یوسف با عنوان «ترانه‌های راه» اول ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شد.
سامی یوسف باز هم فارسی خواند+صوت
به گزارش جهان، این آلبوم که تم سنتی ایرانی - ‌اسلامی دارد شامل ۱۲ قطعه صوتی است و تمامی اشعار آن را پروفسور حسین نصر سروده که از فیلسوفان مسلمان مطرح و صاحب کرسی مطالعات سنتی دانشگاه جرج واشنگتن است.

در این آلبوم یک ترانه کاملا فارسی با عنوان «ز عشقت» وجود دارد که در قالب موسیقی سنتی ایرانی اجرا شده و همچنین «الحمدلله» دیگر اثری است که به زبانهای عربی / فارسی اجرا شده است.

اکثر سازهای استفاده شده در این آلبوم توسط سامی یوسف نواخته شده است و در سازهای سنتی ایرانی از کمک استاد بابک رادمنش و برخی از هنرمندان ایرانی بهره جسته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
Iran, Islamic Republic of
چه اتفاق مهمی !
صابر
جهان نیوز عزیزو دوست داشتنی که شیشه عمر منی چه ضرورتی داردکه ازیک خواننده ای که درقلب کفررشدکرده و قهرا اخلاق سرمایه داری داردتبلیغ میکنید ماخودمان حامدزمانی داریم اینقدرسامی یوسف را لوس نکنید فاین تذهبون ؟
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا به خاطر این طرز فکرتون متاسفم. در قلب کفر رشد کرده؟! مگر این آقایونی که در قلب ایمان رشد کردن تا به حال چه کردن؟ مگر اباذرها و بلال ها در قلب کفر رشد نکرده بودن؟ هر کسی یک الله واقعی می گه از ماست، شماها چقدر انحصار طلبید!
Iran, Islamic Republic of
در قلب کفر رشد کرده ولی به خواننده های وطنی هم نگاهی بنداز، از خیلی خواننده ها بهتره.
زیبا بود
مرتضی
بسیار زیبا و عالی بود جفتشون معرکه اند...
سامی جان معرکه ای تو معرکه!