پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مراسم هفتگی مسجد جمکران اعلام شد

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 381473
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی این مسجد مقدس اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، براساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه‌شنبه از ساعت ۱۹ با حضور حجت‌الاسلام کفیل کارشناس مهدویت برگزار می‌‌شود.

مراسم قرائت دعای توسل از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه با بیان احکام حجت الاسلام افتخاری آغاز می‌شود و پس از آن در ساعت ۲۰ حجت‌الاسلام ذوالنور سخنرانی خواهد کرد و دعای توسل در ساعت ۲۱ توسط آقای صادق آهنگران قرائت می‌شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می‌شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام وافی خواهد بود و دعای پرفیض کمیل نیز توسط وی قرائت می‌شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش صبح با قرائت دعای عهد آغاز می‌شود. پس از آن در ساعت ۶ و ۱۵ حجت‌الاسلام گنجی سخنرانی خواهد کرد و در ساعت ۷ صبح آقای سید جواد میرجعفری دعای ندبه را قرائت می کند.

مراسم قرائت دعای سمات این هفته از ساعت ۱۶و ۴۵ با قرائت زیارت آل‌یاسین آغاز می‌شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید رضا مدرسی خواهد بود و دعای سمات در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه توسط حجت‌الاسلام حبیب حداد قرائت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *