پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲

جشن تولد یک دیکتاتور+تصاویر

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 421072
دیکتاتور سرنگون شده مصر جشن تولد ۸۷ سالگی خود را در بیمارستان نظامی المعادی در قاهره جشن گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، دهها نفر از هواداران و حامیان «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر با تجمع در مقابل بیمارستان نظامی المعادی در قاهره تولد وی را جشن گرفتند.

دیکتاتور سرنگون شده مصر متولد ۴ مه ۱۹۲۸ است و روز گذشته ۸۷ ساله شد.

به همین مناسبت ده‌ها تن از هواداران وی در برابر بیماستان المعادی جمع شدند و حمایت و همبستگی خود را از دیکتاتور اعلام کردند.

حسنی مبارک که به همراه چند تن از اعضای خانواده‌اش در اتاق بیمارستان حضور داشت، برای لحظاتی از پنجره بیمارستان برای هواداراتش دست تکان داد.

دیکتاتور مخلوع مصر که مردم در انقلاب سال ۲۰۱۱ میلادی او را مجبور به کناره گیری از قدرت کردند، اکنون آزاد است به گونه‌ای که یکی از وکلایش گفته است که مبارک با خواست خودش در بیمارستان بستری است و به خاطر هیچ پرونده‌ای بازداشت نمی‌باشد؛ زیرا مدت زندان خود در ارتباط با پرونده موسوم به کاخ‌های ریاست جمهوری را گذرانده است.

دادگاه جنایی قاهره در ۲۹ نوامبر گذشته شکایت جنایی علیه مبارک درخصوص پرونده فساد مالی را به علت مشمول زمان شدن آن رد کرد؛ وی در پرونده صادرات گاز به فلسطین اشغالی تبرئه شد و بررسی شکایت جنایی علیه مبارک در پرونده قتل مردم معترض در انقلاب سال ۲۰۱۱ نیز ممنوع شد.

همه مهره‌ها و چهره‌های سر‌شناس رژیم مبارک که ملت مصر علیه آن‌ها قیام کردند، در چهارمین سالگرد انقلاب مردم، اکنون یا با تبرئه شده و یا با کفالت آزاد شده‌اند.

حسنی مبارک به تازگی در گفتگوی تلفنی با شبکه «صدی البلد»، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور کنونی مصر را فردی خردمند خواند و از مردم خواست از وی پشتیبانی کنند.



















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیامک
یاد تولد گرفتن برای خاتمی میافتم
عین سین
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مصری ها پیام امام خامنه ای را دریافت می کردند،و کاری می کردند، ای کاش!!این امیدی بود که بر باد رفت!! مثلا اخوانی ها گروه منسجم و خوبشان هستند که متأسفانه درک درستی از چیزی که به دست آمد نداشتند و ندارند،حال دیگران که معلوم است