چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۹

نظر مطهری درباره ترکیب کمیسیون برجام

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 441179
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که کمیسیون ویژه برجام جایی برای اقدامات کارشناسی نمایندگان برای بررسی توافق است و کسی نمی‌پذیرد که در آنجا کار سیاسی انجام شود.
به گزارش جهان، علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: البته ترکیب کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام ترکیب ایده‌آلی نیست اما ترکیب بدی هم نیست. در این کمیسیون ۹ نفر از فراکسیون رهروان ولایت و ۶ نفر از فراکسیون مقابل حضور دارند و افراد تندرو و کسانی که به تندروهای مجلس مشهور هستند در این کمیسیون حضور ندارند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام افراد معقولی هستند، اظهار کرد: من فکر می‌کنم جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این کمیسیون گزارش خوبی را ارائه خواهد کرد. آنجا جای کار کارشناسی است و جای کار سیاسی نیست و کسی هم این را نمی‌پذیرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم کمیسیون ویژه برجام بتواند خطری ایجاد کند زیرا باید در چارچوب سیاست‌های نظام حرکت کند و نظام هم برجام را پذیرفته و به نظر نمی‌رسد کاری که مخل توافق باشد صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mohammad
Iran, Islamic Republic of
خوشا بحالت
علی
Iran, Islamic Republic of
خودآقا ی مطهری یکی از تندروترین های مجلس است
نظری کاملا سیاسی
اگر این توافق ایراد دارد هیچ نماینده ای از هر جناح که باشد نباید با آن موافقت کند
مطهری از الان خطی را ترسیم کرده که اینوری ها موافق و اونوری ها مخالفند
مجتبی رنجی
نظام برجام را پذیرفته؟؟؟
نازک بین
Moldova, Republic of
دیگ به دیگ میگه روت سیاهه
محمد
یعنی چی نظام برجام را پذیرفته است؟؟ شما از چی می ترسید؟؟
مهدی ص
منظور از اینکه نظام هم برجام را پذیرفته کدام نظام را میگوئید نکنه منظور شما نظام کدخدایتان را میگوئید که آنرا پذیرفته و مرتب هم ایران را به هر طریقی تهدید میکند و شما هم از این تهدیدها خوشحال هستید .
دوباره این حرف زد خدایا چه خوب میشد ایندفعه این غده سرطانی تو مجلس رای نیاره
منتظر
منظور ایشان از نظام:
هاشمی، روحانی،خودش،علی لاریجانی،حسن خمینی واعوان وانصارشان است نه رهبرمعظم واکثریت مردم!!!