شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

میزان دقیق بدهی‌های استقلال

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 377171
مدیرعامل استقلال می‌گوید 30 درصد کسر قرارداد تیمش مربوط به ابتدای فصل بوده و در حال حاضر قرار نیست 30 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی‌اش کسر شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیرعامل استقلال می‌گوید ۳۰ درصد کسر قرارداد تیمش مربوط به ابتدای فصل بوده و در حال حاضر قرار نیست ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی‌اش کسر شود.

بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره کسر قرارداد بازیکنانش گفت: اینکه من گفته بودم ۳۰ درصد از قراردادها کم شده است، مربوط به گذشته بوده یعنی این مسئله ابتدای فصل اتفاق افتاده است و ما آنجا ۳۰ درصد کم کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال که آیا به بازیکنانش پاداشی به خاطر نتایج اخیر این تیم می‌دهد عنوان کرد: بله آن‌ها در بازی‌های اخیر تلاش زیادی کردند و مستحق پاداش هستند.

مدیرعامل استقلال درباره میزان بدهی‌های تیمش گفت: ما ۶۷ میلیارد تومان بدهی داریم که البته نیمی از آن را مسائل مالیاتی تشکیل می‌دهد.

افشارزاده در پایان درباره رحیمی مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: ما دوستان نزدیکی هستیم و هیچ مشکلی با هم نداریم. من امیدوارم که در نهایت وضعیت پرسپولیس هم تغییر پیدا کند و ایشان در کارش موفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *