پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بازی‌ رایانه‌ای در شورای عالی فضای مجازی

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 457776
سیاست ها و اقدامات کلان مربوط به بازی های رایانه ای در جلسه شورای عالی فضای مجازی پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیاست ها و اقدامات کلان مربوط به بازی های رایانه ای در جلسه شورای عالی فضای مجازی پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
 
در این جلسه که چهارشنبه شب به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد، پس از بحث و بررسی مواد و بندهای پیشنهادی توسط اعضای شورا، به منظور ساماندهی هر یک از اقدامات کلان در سطح کشور، متولیان مربوطه و دستگاه‌های همکار نیز تعیین شدند.
 
حمایت از بازی های رایانه ای داخلی شامل ارایه تسهیلات و تخفیف ها در خصوص تبلیغات این نوع بازی ها، حمایت از بازی های فاخر، نوآور و آنلاین و مبتنی بر تلفن همراه، همچنین حمایت های سرمایه ای و زیر ساختی، حمایت از تشکیل مراکز رشد و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، حمایت از صادرات بازی های رایانه ای، تربیت نیروی انسانی متخصص برای صنعت بازی های رایانه ای و فرهنگ سازی در زمینه فرصت ها و تهدیدهای بازی های رایانه ای و اصلاح و تنقیح قوانین مرتبط با مالکیت آثار از جمله اهم مفاد مصوبه سیاست ها و اقدامات کلان بازی های رایانه ای است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *