جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱۶

شیرین عبادی:براي جنبش سبز متاسفم!

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 111507
شيرين عبادي درباره توانمندي جنبش سبز و شعارهاي انحرافي آنان به توجيهات خنده داري پرداخت. شيرين عبادي که اين روزها به خاطر پخش دفاعيات مدير مسئول کيهان در يکي از شبکه هاي سيما و برخي رسانه ها عصباني به نظر مي رسد در مصاحبه اي با يک نشريه چاپ فرانسه به طور مايوسانه اي از جنبش سبز حرف زد.شيرين عبادي در پاسخ به اين سئوال که آيا جنبش سبز قادر به سرنگوني نظام هست يا نه، بالحني نااميدانه گفت: در رويا مي توانيم تصور کنيم که اين امکان وجود دارد اما بدبختانه اين تصور واقع بينانه نيست. اين برنده جايزه صلح نوبل که معمولا در اظهارات خود به دفاع از آمريکايي ها مي پردازد در ادامه اين گفتگو با اظهار ناراحتي از توسعه فعاليت هاي هسته اي ايران گفت: در راهپيمايي ها و تظاهراتي که جنبش سبز در ماه هاي اخير داشت ديديم که مردم شعار مرگ بر چين و مرگ بر روسيه را جايگزين شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل کردند علت اين است که چين و روسيه به وضوح حامي ايران در شوراي امنيت هستند و نيروگاه بوشهر را روس ها مي سازند. به گزارش رسالت اين سخنگوي غير رسمي کشورهاي غربي مخالف ايران در اين گفتگو مدعي شد من با تحريم اقتصادي ايران مخالفم اما به کشورهاي غربي توصيه مي کنم ايران را تحريم سياسي کنند يعني سفراي خود را از تهران احضار کنند و از صدور ويزا براي دولتمردان خودداري نمايند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمیشود ما ایرانی ها به آمریکا برویم و به یک نفر مزدور آمریکای جایز نوبل بدهیم وبعد اش هم چندین میلیارد دلار هم به تقدیم اش کنیم که مرتب بر علیه آمریکا حرف بزند ! اگر توانستیم این کار بکنیم آیا این آمریکایی های آدم خوار تحمل او را دارند یا اینکه سیا در یک سناریو تصادف او را از صحنه بیرون نمیکرد!
Iran, Islamic Republic of
جایزه سازش نوبل نه جایزه صلح نوبل!
Iran, Islamic Republic of
باید هم جایزه صلح با اسرائیل خونخوار و آمریکای سفاک و درندگان جهانی را به او بدهند . شرم بر تو که شورش رو درآوردی!
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری تا چه حد .مگه چقدر از اونور آبی ها می گیری که این حرفها را بلغور می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
کی برای جنبش سبز متاسف نیست.
Iran, Islamic Republic of
شیرین عبادی که یک بهایی ست باید بداند که مردم ایران نه تنها بهاییان را ایرانی نمی دانند بلکه برای این اسرائیلی پشیزی هم ارزش قائل نیستند پس بهتر است خود را با پر رویی تمام به ایرانی های وطن دوست و عدالت خواه و صلح طلب منتسب نکند
Iran, Islamic Republic of
چی میگه این؟!
Iran, Islamic Republic of
آخه قیافه ام نداری آقای شیرین عبادی
Iran, Islamic Republic of
انقدر جفنگ بگو تا جونت بالا بیاد اربابان تو آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نتوانستند بکنند تو و دیگر عمله های موساد و سیا هم هیچ غلطی نمیتوانید بکنید .
Iran, Islamic Republic of
اخه یه جایزه سازش نوبل ارزش خیانت به کشورتو داره خائن عبادی
United Kingdom
وقتی به رییس جمهور اسراییل که بزرگترین نماد ضد بشریت و صلح هست جایزه صلح نوبل می دهند، خانم عبادی خودش باید حساب کار دستش بیاد که این اعطای جایزه یعنی چه؟ تا امثال ما تو این مملکت زنده ایم هیچ کس هیچ غلطی نمی تونه بکنه، این وسواسه خناسه که عددی نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
شیرین عبادی این عجوزه مزدور خائن به وطن و کشور و اسلام و مردم ایران است او بدون شک داغ این ننگ را برای همیشه بر پیشانی خویش خواهد داشت امروز او بخاطر تبلیغات منفی بر علیه ایران جایزه های کلان دریافت می کنند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره چرا اینقدر شبیه مردهاست.
بشنو دو کلمه از مادر عروس
Iran, Islamic Republic of
اینجا نظر میدید یا توهین میکنید؟؟؟
لطفا نظر شما را با توهین شما عوض کنید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
شیرین هم شیرین های قدیم!
آخه این هم ادمه شما ازش خبر میزنید!