جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۴

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت/ زمان برگزاری آزمون

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 415401
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در روز جمعه اول خرداد ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت/ زمان برگزاری آزمون
به گزارش جهان، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کار گیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال ۹۴ از ساعت ۱۵ روز دوشنبه دهم فروردین ۹۴ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و در روز دوشنبه ۱۷ فروردین ۹۴ به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه این آزمون در خصوص تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز هست، افزود: شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی پذیرنده در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت‌نامی مربوط در روز دوشنبه دهم فروردین ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

توکلی گفت: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در روز جمعه اول خرداد ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۵ فروردین ۹۴ تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۰ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند که ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد ۱۷ هزار و ۷۵۰ نفر برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند.

توکلی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۷ فروردین ۹۴ مهلت ثبت‌نام این آزمون به پایان می‌رسد لذا به تمام داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه منتشره در صورت واجدالشرایط بودن برای ثبت‌نام مطابق دستورالعمل‌های مربوط اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک جوان
این چه شرایط عجیب استخدامی است که در دفترچه نوشتن!!!
چرا دیوان عدالت اداری که خود باید مدافع قانون خدمات کشوری باشد و جلوی تخلفات سازمانهای دولتی را بگیرد بر خلاف این قانون حداکثر سن برای کارشناسی و کارشناسی ارشد را 32 سال و دکترا را 35 سال اعلام کرده؟؟!!
آیا فرقی بین یک لیسانس و فوق لیسانس وجود ندارد؟؟؟
آیا فوق لیسانس را در صفر سال هم میشه گرفت؟؟
پس لااقل 2 یا 3 سال به سن فوق لیسانس اضافه میکردند.
تازه دکترا را کمتر از 4 سال نمیشه گرفت پس چگونه برای لیسانس 32 سال تعیین شده و برای دکترا 35 سال!!
با این حساب یعنی از لیسانس تا دکترا را میشه 3 ساله طی کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از دوستان حقوقدان در دیوان عدالت اداری انتظار نداشتیم!!
از جهان نیوز درخواست دارم منتشر کند.باتشکر
یک منتقد
چرا سازمان مدیریت هیچ نظارتی بر اجرای قانون خدمات کشوری و آگهی های استخدامی نمیکند؟؟

بطور مثال در همین آگهی استخدام فراگیر 94 حداکثر سن استخدام ثبت احوال تهران برای لیسانس 32 سال و کارشناسی ارشد 35 سال تعیین شده در حالی که همزمان در همان دفترچه ثبت احوال خراسان شمالی حداکثر سن برای لیسانس را 40 سال اعلام کرده!!!!
مگر چند نوع قانون خدمات کشوری داریم؟؟برای تهران یک قانون هست برای بجنورد یک قانون دیگه؟؟؟

تازه دیگر سازمانها هم سن 30 سال یا 28 سال برای حداکثر سن اعلام کردن.عجیبتر آن است که شغلهای اعلامی برای این سازمانها شبیه هم هست اما سن استخدامی را هر سازمان به میل خودش میزند.
پس قانون خدمات کشوری بدرد چی میخورد لطفا آقای نوبخت و سازمان مدیریت نظارت کنند و پاسخگو باشند.
باتشکر
صدای خشکیده عدالت
قابل توجه همه کسانی که به شرایط آزمون استخدامی فراگیر 94 معترض هستند!!!!

شما جوانان امروز و جوانان دیروز شما دهه 70 یی ها و دهه 60 یی ها و بازماندگان دهه 50 بیایید متحد و یک دست تا دیر نشده بپاخیزید و با دادن پیامک جلوی تبعیض و بی عدالتی را بگیرید.لطفا به شماره تلفن های زیر پیامک بزنید و اعتراض خود را به هر قسمت از دفترچه استخدام اعم از شرایط سنی شرایط معدل یا شرط بومی بودن دارید یا هر نظر یا نقد را بصورت پیامک و مستدل بنویسید و به شماره های زیر ارسال کنید.

لازم به توضیح است شماره های زیر اثر گذاری و نفوذ زیادی بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان سنجش دارند و مجریان آزمون استخدامی در مقابل این رسانه ها همیشه پاسخگو هستند.پس بیایید تا دیر نشده همه با هم حرفهای خودمان را از طریق این رسانه ها به گوش مسئولین مربوطه برسانیم.

به خاطر من پیامک نزنید به خاطر حق خودتان پیامک بزنید بخاطر شرط سنی 30 سال که خیلی ها را محروم کرده بخاطر شرط معدل 15 یا 14 که خیلی ها را محروم کرده بخاطر رشته ها و گرایشهای محدودی که اعلام کردن و خیلی ها محروم شدن.
بخدا تا دیر نشده پیامک بدید شاید صدا و سیما و خبرگزاری فارس بداد ما برسد.تا دوشنبه 17 فروردین بیشتر وقت نیست.

پیامک به شبکه خبر 1000601

پیامک به باشگاه خبرنگاران 100001915

پیامک به خبر 20:30 30002030

پیامک به خبرگزاری فارس 300011

همیشه یک دست صدا ندارد اما چند دست فریادشان سقف آسمان را میشکافد.

خواهشن صدای خشکیده عدالت را منتشر کنید.
باتشکر ازسایت جهان نیوز که همیشه حامی جوانان است.
موفق باشید
Romania
آقا ما پيامك زديم بقيه افراد هم بزنن