جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

کلاهبرداران فعال روزنامه ​ای

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 435508
گشت مشترک تعزیرات حکومتی شامل مأموران تعزیرات و بازرسان صنعت، معدن و تجارت تهران در شرکتی حاضر شدند که مبالغ کلانی برای تحویل خودروهای وارداتی گرفته بودند اما خبری از خودرو نبود.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این شرکت که در مناطق شمالی تهران و با نام و نشان و مجوز و شماره ثبت فعالیت می کرد همچنان از طریق آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار اقدام به فعالیت می کرد.

یکی از مالباختگان مدارکی در دست داشت که نشان می داد بابت خرید خودروی سانتافه به مبلغ ۱۶۸ میلیون تومان، ۱۲۰ میلیون تومان نقد داده و قرار بود دو ماه بعد از آن موقع تحویل خودرو بقیه مبلغ را پرداخت کند که با گذشت حدود چهار ماه از پرداخت پیش پرداخت هنوز خودرویی تحویل او نشده است.

شرکت مذکور در تبلیغاتش ادعا می کرد
در ایران و امارات متحده عربی کار بازرگانی و واردات و صادرات می کند و علت تحویل ندادن خودرو در وقت مقتضی را مشکلات مربوط به گمرک اعلام کرد.

در آگهی روزنامه که امروز دوشنبه هم چاپ شده بود این شرکت با عنوان فروش ویژه محصولات کیا و هیوندای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ مبالغ فروش ۴۰ روزه ، ۶۰ روزه و سه ماهه خودروهای سوناتا ، اپتیما ، توسان ، اسپورتیج ، النترا و سراتو را نیز اعلام کرده بود؛ حتی در این آگهی آمده بود: "ماشینهای کارکرده شما برای ما ، ماشین صفر ما برای شما".

یکی از مالباختگان هم ادعا می کرد
که مبلغ یک میلیارد تومان بابت پیش پرداخت خرید چهار خودرو پرداخته کرده است که هیچ خودرویی تحویلش نشده بود.

امید شهرآبادی رئیس مرکز گشت های تعزیرات حکومتی استان تهران با حضور در این شرکت از مالباختگان خواست در پیگیری مطالباتشان از روشهای قانونی استفاده کنند و بیش از این وعده های دروغین را نپذیرند.

یکی از دست اندرکاران این شرکت تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت که گفته می شود در اهواز به سر می برد برقرار کرد.

آقای شهرآبادی در این تماس تلفنی خطاب به او گفت: شما که هنوز موفق نشده اید خودروهای مورد تعهدتان را تحویل دهید چرا مجدد در روزنامه آگهی منتشر می کنند و قصد دارید گروهی دیگر را گرفتار کنید؟

مدیرعامل شرکت در حالی که از پاسخ دادن طفره می رفت ادعا می کرد در حال مقدمات کار برای فروش یک زمین است که اگر به فروش برسد مطالبات طلبکاران را پرداخت می کند.

مقرر شد این شرکت در آینده نزدیک پلمپ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *