پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
رئیس حوزه هنری کشور:

سالن‌ سینماهای کشور نیاز به بازسازی دارند

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 425004
رئیس حوزه هنری کشور گفت: سالن‌های فعلی سینماهای کشور نیازمند بازسازی هستند چرا که تعدادی از آنها رو به فرسودگی رفته‌اند و به همین منظور تلاش‌های خود را در این مسیر بیش از پیش به کار گرفته‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محسن مؤمنی در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی بهار گزبرخوار ضمن بیان این مطلب که افتتاح چنین مجموعه‌ای در ماه مبارک شعبان، اتفاق خوش‌یُمنی است، اظهار کرد: امیدواریم فیلم‌هایی در این پردیس فرهنگی پخش شود که موجب تعالی فرهنگ و اخلاق در میان مردم استان شود.

وی افزود: در این پردیس باید فیلم‌هایی پخش شود که وقتی مردم از سالن سینمای آن بیرون می‌روند، نه تنها با رویی گشاده، که با سیمای شهیدان و بزرگان کشورمان نیز بیش از گذشته آشنا شوند.

رئیس حوزه هنری کشور در ادامه عنوان کرد: هنرمندان باید فیلم‌هایی تولید کنند که در شان و منزلت شهری که ۶ هزار رزمنده دارد، باشد.

وی ادامه داد: پیش از این تنها در ۶۲ شهر ایران سینما وجود داشت اما با احداث پردیس سینمایی بهار، شهر گزبرخوار به عنوان شصت و سومین شهر از سینما برخوردار می‌شود همچنین شهر فولادشهر نیز به عنوان شصت و چهارمین شهری خواهد بود که در آن سینما راه‌اندازی می‌شود.

مؤمنی عنوان کرد: امروز سینما و سالن‌های سینمایی یکی از شاخصه‌های ارزیابی فرهنگ یک شهر است و به همین منظور امیدواریم که سایر شهرها نیز صاحب سینما شوند.

وی تصریح کرد: سالن‌های فعلی سینماهای کشور نیازمند بازسازی هستند چرا که تعدادی از آنها رو به فرسودگی رفته‌اند و به همین منظور تلاش‌های خود را در این مسیر بیش از پیش به کار گرفته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *