سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵

آدرس جریان انحرافی را از چه کسی باید پرسید؟

محمد امین توکلی زاده
شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 199501
فصل انتخابات فصل مرزبندی ها و شفاف شدن موضع هاست از این روجریان های سیاسی با تعریف پایگاه های اجتماعی خود و مشخص کردن وجوه مشترک خود با دیگران و متمایز نمودن وجوه افتراق خود با رقبا به شکل  گیری آرایش سیاسی کمک می کند.
یکی از پررنگ ترین مرزبندی های دهه  های اخیر درانتخابات پیش رو در حال شکل گیری است و آنهم مرزبندی باخط قرمز جریان فتنه و انحراف است. به شکلی که برخی از افراد اصلاحات هم سعی دارند با علایم مشخص خود را از جریان فتنه جدا سازند و بر علیه آن موضع بگیرند و به شایستگی این امر مطلوب با غلظت بیشتری در جریان اصولگرا شکل گرفته است و حتی ساکتین ایام ابتدای فتنه به جمع محکوم کنندگان پیوسته اند و به صورت صریح دراین باره موضع می-گیرند.
اما در مورد مرزبندی با جریان انحرافی اوضاع کمی پیچیده تر است هر چند عدم موضعگیری شاخصین این جریان در مقابل فتنه خود می تواند مبنای شناسایی آن قرار گیرد. و دستورهای صریح مقام معظم رهبری درباره این جریان بخصوص در مورد دوستی با مردم اسرائیل و در خطبه های نماز جمعه تهران خود بهترین شاخص است اما در کمال ناباوری برخی از نمایندگان مجلس وبا کمال تعجب از جریان پایداری با اظهار این موضوع که هنوز به جریان انحرافی نرسیده ا ند موجب تعجب همگان می شوند.
جریان انحرافی از شهرداری تهران و از اقدامات سازمان فرهنگی هنری کاملا قابل شناسایی بود و امروز هم به خوبی می توان دستان آلوده این جریان را در مفاسد اقتصادی و زد و بندهای کلان فساد مالی رویت کرد ولیکن بخاطر نزدیکی عموم این چهره ها که با تردید به این موضوع نگاه می¬کند به عزیزان جبهه پایداری با کمال خشوع از این عزیزان می خواهم آدرس جریان انحرافی را ازحضرت آیت الله مصباح جویا شوند.
پاسخ های ایشان در ریشه یابی جریان انحرافی و شاخصه های رفتاری آن و پیوندهای جریان فتنه و انحراف بسیار دقیق تر از آن است که حقیر توان بازگویی آنرا داشته باشم.
وهمین بس که انکار این حقیقت به پنهان ماندن و ادامه حیات آن کمک خواهد نمود و محدود نمودن این جریان به چند نفر موجب تطهیر رفتارهای مجرمانه دیگران خواهد شد و کمک به جریان انحرافی برای تطبیق دادن با کل دولت هم ظلم بزرگی به تمام عزیزانی است که خادمانه و در راستای تبعیت از نظام اسلامی عاشقانه به مردم و محرومین در سال های اخیر خدمت کرده اند و جریانی بد نام قصد مصادره تمام زحمات آنها را دارد. به همین علت نیاز است که متخصصی بزرگوار و منصف مانند حضرت آیت الله مصباح موشکافانه و به مانند یک جراحی دقیق این جریان را شناسایی و معرفی نمایند تا در نهایت انصاف از جریانی که به فتنه گره خورده و به مدد استتار در لباس خودی مصون مانده فرصت ایجاد فتنه های آینده را نداد.
به هر حال انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و تبیین جریان انحرافی که تمام قد در صدد تسخیر خانه ملت است می تواند راهگشایی جریان ها و احذاب و افراد حاضر در عرصه رقابت باشد و امیدواریم دوستان جبهه پایداری همچنان که از ابتدا با بصیرت وارد مقابله با فتنه و انحراف شدند با جلوگیری از تناقض میان مواضع خود موجب روشنگری هرچه بهتر برای عموم جامعه باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امام خامنه اي در خطبه هاي نماز جمعه اگه يک واحد اشاره داشتند به غلط بودن دوستي با مردم اسراييل ولي به اندازه ده واحد تاکيد داشتند بر عدم گسترش دادن اين قضيه و اصلي و فرعي کردن مسايل.با اين حال دو ساعت از خطبه هاي آقا نگذشته بود که اخبار بيانيه مشايي را در تبعيت کامل از اوامر آقا منتشر کرد.اما شاهد بوديم درمورد اصلي فرعي کردن مسايل و کش ندادن اين گونه مسايل بي اهميت که آقا آنهمه بر آن تاکيد داشتند جريانهاي به ظاهر اصولگرا نه تنها کرنشي نشان ندادند و نشانه اي از تبعيت در آنها ظاهر نشد بلکه بدون ذره اي توجه به سخنان آقا همان خط سابق را پيگيري کردند .همين که آقا بارها بعد از آن به اصلي فرعي کردن مسايل تاکيد داشتند دليلي بر اين مدعاست.اما به زودي بر همگان معلوم خواهد شد که چه کساني ولايتمدار واقعي هستند و چه کساني به نام ولايتمداري و مبارزه با انحراف آب به آسياب دشمن ميريزند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی فکر می کنن جریان انحرافی یعنی همون فتنه در صورتی که اینها با هم فرقهایی دارن که بارزترینش در شکل فعالیته. انحرافیون زیر پوستی کار می کنن ولی فتنه گران رو بازی می کنن. اهل بصیرت انحرافو می بینن و داد می زنن و غیر اهل بصیرت جز تعجب از داد اونها کاری نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
فرعی بودن یک موضوع به معنای نادیده گرفتن نیست از طرفی برخورد با یک جریان انحرافی وروشنگری در مورد ان هم به معنای اصلی شدن ان موضوع نیست
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیه الله علامه مصباح یزدی همان سال 1385 به احمدی نژاد فرمودند:
پسوند اسلامی را از دولتت حذف کن که ضربه هایی که تو به اسلام میزنی جیران ناپذیر خواهد بود.
اکنون هم بیش از دو سال است با موضعگیریهای صریح و حتی گاهی با اسم نسبت به جریان انحرافی دارند روشنگری میفرمایند
گواه من همین درسهای اخلاق هفتگی که حداقل نیمی از وقت و چه بسا همه وقت پیرامون سابقه این جریان -ریشه اش -علل شکل گیری اش و خطراتش صحبت می فرمایند و هشدار می دهند
ولی چه سود که به همان دلیلی که صداو سیمای فخیمه دکترشریعتی زده شما آنا را پخش نمی کند ،شما هم نمی خواهید بشنوید تا بتوانید از ایشان یک ضد انقلاب بسازید.بترسید از روزی که فقط به شما بگویند:
مگر رهبرتان نفرمود ایشان عقبه ایدئولوژیک نظام هستند؟
و هیچ جوابی نداشته باشید
سیاسی ورزی تا به کی ؟
Iran, Islamic Republic of
عجیب است که دوستان پایداری حضرت ایت الله مصباح را خرج سیاسی کاری های خود میکنند ولی سخنان ایشان در مورد جریان انحرافی را نادیده میگیرند ومرتب می گویند ما جریان انحرافی نداریم چند نفر منحرف داریم