جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

حکم اعدام قاتل پزشک سرطان‌شناس اردبیلی

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۲
کد مطلب: 462508
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم قصاص برای قاتل پزشک اردبیلی خبر داد که مرداد ماه امسال توسط یک جوان به قتل رسیده بود.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، سید ناصر عتباتی در تشریح حکم صادر شده بعد از بررسی پرونده این پزشک اردبیلی اظهار کرد: پرونده در دادگاه کیفری اردبیل با دقت و حساسیت خاص و استفاده از مجرب‌ترین قاضی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بعد از صدور حکم قصاص این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد تا با حضور اولیای دم در روزهای آینده اجرایی شود.
 
وی تصریح کرد: ما با توجه به حساسیت‌هایی که این پرونده داشت، پرونده را با سرعت و دقت نظر مورد رسیدگی قرار دادیم و حکم آماده اجراست.
 
پزشک سرطان‌شناس اردبیلی اصغر پیرزاده مردادماه امسال بر اثر ضربات چاقوی یک جوان دانشجوی اردبیلی به قتل رسید تا این پرونده جنایی به جنجالی‌ترین پرونده قتل در سال 94 تبدیل شود که بسیاری از هموطنانمان نیز منتظر رسیدگی دقیق به این پرونده و صدور حکم بودند که بالاخره حکم قصاص صادر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انگیزه قتل را هنوز ا علام نکرده اند؟؟؟!!!