شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۶

اعتراف منافقين به مشارکت در ترورهای اخير

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 146608
باند جنايتکار منافقين با صدور اطلاعيه‌اي اعتراف کرد که براي اجراي عمليات ترور دانشمندان هسته‌اي ايران وظيفه ‌شناسايي و ارجاع اطلاعات مربوط به اين دانشمندان را بر عهده داشته است.
هابيليان:

در پي ترور دو تن از اساتيد و کارشناسان هسته‌اي کشورمان، گروه تروريستي مجاهدين با صدور اطلاعيه‌اي اعتراف کرد که در ترور دکتر فريدون عباسي و دکتر مجيد شهرياري دست داشته است.

بر پايه اين خبر باند تروريست و آدمکش رجوي که مسؤوليت قتل عام بيش از 12 هزار تن از هموطنان‌مان را در پرونده جنايت‌بار خود دارد، در اين اطلاعيه تلاش کرد با وارونه‌گويي و فرافکني، خود را از اجراي اين ترور مبرا کند، اما هم‌زمان اعتراف کرد که در اين اعمال تروريستي وظيفه شناسايي اين اساتيد را بر عهده داشته است؛ چنان که در سايت منافقين آمده است: «نقش شهرياري و عباسي، در پروژه تسليحات اتمي رژيم، پيش از اين، بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.»

منافقين همچنين بارها و در اطلاعيه‌هاي ديگر به نقش خود در مورد تخليه تلفني کارشناسان هسته‌اي و برخي ديگر از دانشمندان ايراني و انتقال اين اطلاعات به آمريکا اعتراف کرده است.

اين اعتراف، يادآور جاسوسي باند وطن فروش رجوي در دوران جنگ 8 ساله عليه ملت ايران است که وظيفه شناسايي مراکز حساس شهري جهت موشک باران عراق و جابجايي نيروهاي ايران را بر عهده داشتند.

همچنين بر اساس همين خط مشي بود که مسؤوليت به شهادت رساندن امير صياد شيرازي از طرف استخبارات صدام به آن‌ها واگذار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Sweden
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
منافقان از كفار هم بدترند پرونده درخشان!!! اين سازمان تروريستي بعد از پيروزي انقلاب و در حمايت از رژيم صدام در جنگ تحميلي و وطن فروشي بر ملت ايران روشن است.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق...
Sweden
"بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه در سياهي شب ، متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد. لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است ! منطق اسلام ترور را باطل مي داند. اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما، اسلام ما تاييد مي شود. "

امام خمینی رحمت ال..علیه
Iran, Islamic Republic of
تا سفارت انگليس در ايران هست اين جريانات هم هست ...
Iran, Islamic Republic of
باید این موضع از طریق وزارت امورخارجه پیگیری شود تا این گروه تروریست از لیست تروریست ها خارج نشود. چون آزادی آن خطر بیشتری برای کشور دارد.