شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

رو به رو آماده باش!

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 356605
امضاي قرارداد ۱۶۰ ميلياردي در کوچه مقابل صدا و سيما
به گزارش جهان به نقل از نود، حدود يک سال پيش در همين روزها يک خانم به عنوان مديرعامل شرکت «ائل خودرو ارس» پس از امضاي قرارداد با فدراسيون فوتبال به عنوان اسپانسر جديد تشکيلات فوتبال و تيم‌ملي به صراحت گفت که شرکت آنها پولدار است و مي‌تواند به خوبي از فوتبال ملي حمايت کند. البته او اين صحبت را در پاسخ به مبلغ قراردادشان با فدراسيون بر زبان آورد و آن چنان با اعتماد به نفس از وضعيت مالي خوب شرکت ياد کرد که برخي‌ها اشاره داشتند فدراسيون شانس آورده و بهترين اسپانسر را پيدا کرده است.

اسپانسري که در نهايت پس از گذشت چند ماه از زمان قرارداد اعلام کرد که نمي‌تواند هزينه‌ها را پوشش دهد و همه چيز کنسل شد.

صبح ديروز در يکي از خيابانهاي فرعي خيابان وليعصر جايي در روبروي صدا و سيما مقامات فوتبال و اهالي رسانه جمع شده بودند تا شاهد امضا و رونمايي قرارداد جديدي براي حمايت از فوتبال داخلي (ليگ برتر) و تبليغات محيطي آن باشند. جايي که دوباره مثل يک سال پيش خانمي به عنوان مديرعامل شرکت تبليغاتي و طرف قرارداد فوتبال روبروي کفاشيان و تاج نشسته بود. تمام اين موارد و يادآوري خاطرات ائل خودرو ارس بهانه‌اي براي خبرنگاران شد تا در پايان مراسم از کفاشيان سراغ تضمين اجراي اين قول و قرار را بگيرند. جالب اين جا بود که اهالي رسانه سئوال خود را با اشاره به آن قضيه بر زبان مي‌آوردند که آيا اين نگراني وجود دارد که قرارداد صد و شصت ميلياردي به سرنوشت قرارداد تبليغاتي تيم‌ملي دچار نشود.

اما حکايت اين خانم گويا فرق مي‌کند. به گفته کفاشيان او کارنامه‌دار است. کارنامه‌اي که در نهايت در پايان صحبت‌هاي تاج، کفاشيان و عابديني به صورت يک کليپ به نمايش درآمد تا اعلام شود با شرکتي بين‌المللي در زمينه تبليغات محيطي فوتبال و برنامه اسپانسرينگ سر و کار دارند. کليپي که در آن تصاويري از امضا قرارداد همکاري با پرسپوليس و رويانيان و چند رشته ورزشي ديگر ديده مي‌شد. به هر حال تمام اين موارد بهانه‌اي شد تا کفاشيان و تاج آن را به فال نيک گرفته و در پيغامي براي همسايگان اين شرکت در آن سوي خيابان (صدا و سيما) اشاره داشتند که اميدوارند تکليف قرارداد حق پخش هم هر چه سريع‌تر روشن و با صدا و سيمايي‌ها به توافق برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *