جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف بار خرما با طعم تریاک در مرند

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 376207
فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: با هوشمندی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از یک دستگاه کامیون حمل بار خرما، 40 کیلوگرم تریاک کشف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی طاحونی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر حمل مواد مخدر در بار خرما از استان‌های جنوبی کشور به مرند موضوع در دستور کار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: خودروی حامل مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامی در ورودی شهر شناسایی شده و تحت نظر قرار گرفت و در نهایت در میدان تره‌بار شهرستان مرند توقیف و به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال داده شد.



وی افزود: در بازرسی از بار خرما، ۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و در این خصوص دو نفر دستگیر شدند.

طاحونی با تاکید بر اینکه موفقیت پلیس در این عملیات بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی داشت، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی میان مردم و پلیس، آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است و پلیس با اقتدار و توان عملیاتی خود به صورت ۲۴ ساعته آماده است تا با تمام کسانی که به نحوی موجب سلب آسایش مردم شوند، برابر قانون برخورد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *