پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

مهمترین ‌جنایات ‌آمریکا‌ در‌ طول ‌تاریخ

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 318706
کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: آمریکایی‌ها یک سری از سرخ پوست‌ها را مثله می‌کردند و دماغ و گوششان را می‌بریدند و آن را به پوتین‌های‌شان می‌بستند و افتخار می‌کردند.
به گزارش جهان، سید هاشم میرلوحی در گفتگو با سایت قم فردا با اشاره به قتل اخیر مادر سیاه پوست آمریکایی در مقابل فرزندش توسط پلیس آمریکا، اظهار داشت: جنایات آمریکا به کشتن این خانم ختم نمی شود و با مطالعه تاریخ امریکا به این نکته پی می بریم که از ابتدای آغاز حمله اروپایی ها به آمریکایی ها این گونه جنایات اتفاق افتاد است.
 
وی که بیش از بیست سال در ایالات متحده آمریکا زندگی کرده است، همچنین ضمن اشاره به سخنان یک سری از آمریکایی ها که می گویند آمریکا بر دوپایه بنیانگذاری شده، ادامه داد: نخست کشتار و قتل عام سرخ پوستان منطقه آمریکا و در مرحله بعدی دزدیدن سیاه پوستان آمریکا و آورد آنها به این قاره برای استفاده از آنها به عنوان برده و همچنین ساختن و آباد کردن آمریکا می باشد.
 
کارشناس مسائل بین الملل همچنین گفت: با مطالعه تاریخ آمریکا می فهمید که اینها علیه سرخ پوستان آمریکایی چه جنایت هایی را مرتکب شده اند، برای مثال: سینه های یک سری از زنان سرخ پوست را می بریدند و با آن کیسه تنباکو درست می کردند ویا یک سری از سرخ پوست ها را مثله می کردند و دماغ و گوششان را می بریدند و آن را به پوتین هایشان می بستند و افتخار می کردند.
 
وی ابراز داشت: تا اواسط دهه شصت میلادی سیاه پوستان آمریکا نه تنها حق رای نداشتند بلکه اجازه رفتن به مدرسه و دانشگاه و غیره را هم نداشتند همچنین محل آبخوری سفید و سیاه در آمریکا مشخص شده بود و عبارت اگر سیاه پوستی باید از اینجا آب بنوشی و اگر سفید پوستی از آنجا بر بالای آبخوری ها نوشته شده بود.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به «قانون مجوز دفاع ملی» ابراز داشت: در 15 و 16 دسامبر 2012 کنگره ی آمریکا و مجلس سنای آمریکا قانونی را وضع کردند تحت عنوان «قانون مجوز دفاع ملی» که این قانون ر ا اوباما در 31 دسامبر 2012  امضا کرد.
 
وی ادامه داد: این قانون تصویب شده که 162 میلیارد بودجه برای آن اختصاص دادند می گوید دولت «آمریکا هر آمریکایی را که دوست داشته باشد بدون حتی هیچ دلیلی می تواند بکشد» که این قانون الان اجرا می شود البته قبل از یازده سپتامبر نیز این مسئله بوده اما بعد از یازدهم سپتامبر شمشیر را از رو بستند.
 
میرلوحی با اشاره به کشتن افرادی که از روی یک خط قرمزی عبور می کنند مانند این خانم، مسئله جدیدی در این کشور نیست، گفت: وقتی منافع آمریکا و صهیونیست ها در خطر باشد هر کاری با هر عنوانی انجام می دهند تا از سر راه خود بردارند حتی قید رئیس جمهور را هم می زنند مانند جان اف کندی که چون مخالف فعالیت های غیر صلح آمیز اسرائیل بود به دستور بن گورین و توسط عوامل موساد با همکاری سازمان تروریستی سیا به راحتی کشتند.
 
وی ادامه داد: هر فردی از نزدیکان جان اف کندی که پیگیر قتل او بود را کشتند، حتی پسر جان اف کندی که گفت من پیگیری می کنم که چه کسی پدر مرا کشته است در حالی که سوار هواپیمای شخصی اش همراه با خانواده در آسمان بود هواپیما منفجر شد.
 
نویسنده کتاب آمریکا بدون نقاب افزود: تصور کنید اگر یک خط قرمزی را پلیس ایران مشخص کند و زنی با ماشین خود از آن خط قرمز عبور میکرد و نهایتاً پلیس ایران آن زن را می کشت و یا یکی از منافقین خودش را در میدان پاستور تهران آتش می زد آن ها چه بلوایی و سر و صدایی سر آن راه می انداختند درحالی که آنها از چنین مسئله هایی در آمریکا به راحتی می گذرند.
 
وی در خاتمه سخنان خود در خصوص ادعای مضحک نتانیاهو مبنی بر ممنوعیت پوشیدن شلوار جین در ایران نیز گفت: نتانیاهو ادعا کرده که ایرانی ها اگر شلوار جین بپوشند دولت ایران با آنها مخالفت و آنها را دستگیر می کند و گفته من آن صحنه را دیدم که آن دختر کشته شده بود و داشت از دنیا می رفت؛ یکی نیست به این فرد احمق و جنایتکار بگوید تو که هر روزه از فلسطینی ها  می کشی و علیه آن ها بمب های وحشتناک فسفری بکار می بری، حق نداری از حقوق انسان ها دم بزنی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وحوش به ظاهر آدم. از اینجور حیواناتی چه انتظاری میتوان داشت؟!