جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گوشت اسب را بین فقرا تقسیم کنید!

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 273706
وزیر توسعه آلمان پیشنهاد داده است که مواد غذایی آلوده به گوشت اسب به جای دور ریخته شدن، بین فقرای آلمان و دیگر کشورهای اروپایی توزیع شود.
گوشت اسب را بین فقرا تقسیم کنید!
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه بی‌بی‌سی نوشت، در حالی که رسوایی «گوشت اسب» در اروپا همچنان ادامه دارد و امروز ایتالیا هم به جمع کشورهایی پیوسته که در مواد غذایی شرکت‌هایش گوشت اسب یافت شده، وزیر توسعه آلمان پیشنهاد داده است که مواد غذایی آلوده به گوشت اسب به جای دور ریخته شدن بین فقرا تقسیم شود.
 
این طرح را بار اول یکی از اعضای حزب حاکم آلمان ارائه کرده، که امروز «دیرک نیبل» نیز از آن حمایت کرده است. نیبل در این مورد گفته است: ما نمی‌توانیم این غذای خوب را دور بریزیم.
 
این طرح اما با مخالفت شدید اعضای حزب مخالف دولت روبرو شده است. این حزب چنین طرحی را توهین به مردم آلمان دانسته است.
 
آلمان یکی از کشورهایی است که در مواد غذایی تولیدی‌اش دی‌ان‌ای اسب یافت شده است. علاوه بر آلمان، بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و انگلیس نیز با این مشکل مواجه شده‌اند.
 
این کشورها مواد غذایی آلوده را از چرخه فروش خارج کرده و قصد دارند، آن‌ها بیرون بریزند، اما «دیرک نیبل» می‌گوید این گوشت‌ها فاسد نیست و باید بین فقرا توزیع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *