جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۳

ایران حمله به سامراء را به شدت محکوم کرد

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 363607
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار بیانیه‌ای حمله شبه‌نظامیان افراطی تکفیری به شهر مقدس سامراء را به شدت محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله جنون‌آمیز تروریست‌ها به شهر مقدس سامرا که به شهادت جمعی از شهروندان و نظامیان عراقی منجر شد، را به شدت محکوم کرد.

مرضیه افخم با اظهار نگرانی نسبت به احتمال گسترش اقدامات جنایت آمیز توسط تروریست‌ها، نسبت به هرگونه تعرض به اماکن مقدسه این شهر خاصه قبور شریف اءمه هدی هشدار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، از جامعه جهانی و نهادها بین‌المللی خواست به مسولیت خود در حمایت موثر از دولت و ملت عراق در مسیر مقابله با تروریسم عمل نمایند.

در جریان حمله عناصر گروه تروریستی داعش به شهر سامرا تاکنون بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امنیتی عراق کشته شده‌اند.

آخرین اخبار حاکی از این است که ارتش عراق توانسته‌ است بخش‌هایی از این شهر را که تحت اشغال تروریست‌ها در آمده بود آزاد کند. برخی خبرگزاری‌ها گزارش‌هایی مبنی بر پاکسازی کامل این شهر توسط نیروهای عراقی خبر داده‌اند اما منابع رسمی هنوز این گزارش‌ها را تأیید نکرده‌اند.

حمله این عناصر تکفیری به مرقدها مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) با مقاومت نیروهای نظامی دولت عراق به صورت کامل خنثی شده و آسیبی به این اماکن مقدس وارد نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رزمنده قدیمی
محکوم کردن چه فایده ای داره باید به کمک شیعیان عراق رفت.پس اینهمه توپ وموشک و هواپیما وبمب را برای کی درست کردید شجاع باشید واقدام عاجل کنید نترسید و بخدا وائمه اطهار توکل و توسل کنید.
مملی
ضرورت هشدار قاطع ایران به دخالت نظامی
Iran, Islamic Republic of
چ فایده مگه اون دفعه ک زدن تخریب کردن ایران چکار کرد فقط ی گنبد و ضریح ساخت هشدار منم بلدم هشدار بدم ی کم حرکت بد نیس اههههههههه