پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۲۳
مقام آمریکایی اذعان کرد؛

از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند!

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 344103
رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارش خود به کاخ سفید اعلام کرد که هم‌اکنون ۱۵۰۰ گروهک در سوریه در حال جنگ هستند که ۱۱۵ هزار نفر را سازماندهی کرده‌اند.
از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند!
به گزارش جهان به نقل از ابنا، رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارش خود به کاخ سفید اعتراف کرد: از هر ۴ تروریست موجود در سوریه ۳ نفر خارجی هستند.

«جیمز کلاپر» رئیس سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارش خود به کاخ سفید با بیان این‌که تروریست‌های مخالف حکومت بشار اسد دچار تشتت شده‌اند نوشت: هم‌اکنون ۱۵۰۰ گروهک در سوریه در حال جنگ هستند که ۱۱۵ هزار نفر را سازماندهی کرده‌اند.

براساس این گزارش، اکثریت قابل توجهی از این تروریست‌ها را اتباع خارجی تشکیل می دهند، به طوری که بر اساس پایش‌های به عمل آمده تا کنون حضور اتباع ۵۰ کشور مسجل شده و تعداد ۷۶ هزار نفر نیز در دست است.

هم‌چنین در این گزارش کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به این تروریست‌ها نیز مورد اشاره قرار گرفته است و براساس آن آمریکا در ۶ ماه گذشته ۶۰۰ تن مهمات به گروهک‌های مشغول به جنگ در سوریه ارسال کرده است.

در جنگ سوریه تا کنون ۲.۵ میلیون سوری مجبور به ترک کشور خود شده‌اند و ۷ میلیون سوری دیگر نیز با ترک خانه خود در داخل سوریه به مناطق امن پناهنده شده‌اند. هم چنین این جنگ تا کنون ۱۳۴ هزار تن کشته داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا رحم کنه اینا مال چه قرنی هستند!!!
احتمالا اون یک نفری که منفی داده سمت چپیه است!!!
قابل توجه طرفداران ایرانی معارضین سوریه از هر 4 نفر 3 نفر خارجی هستن واقعا اگه مردم سوریه اکثرا مخالف اسد بودن نیازی به اینهمه گروههای تروریستی (داعش ارتش آزاد جبهه النصره احرار الشام و...) و ورود اینهمه تروریست از عربستان و لیبی گرفته تا فرانسه و آلمان بود ایرانیان حامی مخالفین سوریه بدونن بعد از سوریه و عراق نوبت ایران ان شاالله که قبل از اینکه بخوان سر خودشون و خانواده شون و ببرن و ذبحشون کنن به هوش بیان و از خوابی که رسانه های فارسی زبان خارج کشور براشون ترتیب دادن بیدار شن
چه وحشتناکن اینا!!
اينها با پول سعودي ها به سوريه رفتند. همان سعودي هايي كه دولت تدبير و اميد آرزوي ارتباط با آنها را دارد ولي آنها محلش هم نمي گذارند
اینها فرزندان دشمنان علی ع و فرزندان پاکش هستند که چند قرن سواد و تمدن پیدا کرده اند تا به صورت فعلی درآمده اند شما میتوانید فتیله زمان را سیزده قرن به عقب برگردانید تا بفهمید ائمه ما با چه موجودات هیولایی طرف حساب بوده اند قربان مظلومیتت یا حسین .!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
جواب با حالی دادی!
Iran, Islamic Republic of
یا ابوالفضل
خودت اینهارو نابود کن
United Kingdom
الهی آمین یارب العالمین
United States
همین ها را میخواهند وارد ایران ما کنند و ما را ۱۰ سال گرفتار کنند ....چطور؟.......
قربان
صدرحمت به جنیان!!!
تردید ندارم توی ریش هر کدام از این ها یک میلیون شپش در کمال رفاه زندگی می کنند .
شما ظاهرا طرفدار رفاه زدگی هستی مگه آقازاده هستند اینها (شپشها) هر روز که از خواب بیدار می شوند تا شب به کار و کوششند!!
قیافه هارو نگا.....ی مشت حروم زاده...تخم حرومای کثیف
من توی خواب ، خیلی کابوس می بینم ؛ موجوداتی با چندین دست و پا و زبان های یک متری و شاخ های پیچ در پیچ و... ولی وجدانا تا به حال چنین جانورانی را ندیده بودم .
ایرانی
قیافه سه تاشون مثل بوزینه میمونه. لعنت بر پدر مادر هر چه تروریست.
یوسفی
یکی از سران وهابی عربستان چند وقت پیش از طریق رسانه ها اعلان کرده بود اگر دست ما به ایرانی ها برسد همه را می خوریم. باور کنید اگر خدا نکرده مردم ایران اتحاد و وحدت خود را حفظ نکنند و مسئولین جمهوری اسلامی جناح بازی های سیاسی و خانمان سوز را رها نکرده و گوش به فرمان رهبری ندهند ،این بلایی که بر سر مردم سوریه آورده اند سر ما و فرزندان ما در می آوردند. مردم ایران تو را به ائمه اطهار قسمتان می دهم مواظب رفتار و کردار خود باشید.
پدر سوخته ها شکل جدشون حرمله هستند .بخدا شکل حرمله قاتل علی اضغر هستند.اینها خون آشام هستند و اسم اسلام را خراب میکنند.
خدا وکیلی کدوم.... منفی میده.یعنی تو ایران از اینا که پشت اینترنت بیکار نشسته و کامنت میزارن کسی هست که از اینا طرفداری کنه.
مردم ایران مواظب باشید با دست خودتان مملکت را بدست اینا واگذار نکنید حواستونباشه اینا با این ریخت و قیافه جلو نمیآیند که مردم بترسند جلودارهای اینا کت و شلوار و کراوات میزنند و خیلی هم خودشان را طرفدار دموکراسی و حقوق بشر و ... جلوه میدهند ولی در عمل کاری میکنند که با اینجور قیلافه ها طرف بشین.تو سوریه دو سال پیش اکثر مردم سوریه مثل خیلی ها در ایران خودمون به بشار اسد و ادتش بدو بیراه میگفتند ولی حالا که جون خودشون و زن و بچه هاشون توسط این وهابیهای کثیف آنهم به فجیعترین شکل گرفته میشه مثه سگ پشیمون هستند .این مسیحیهای سوریه روزهای اول جزو مخالفین بشار اسد بودند و دنبال آمریکا میرفتند ولی بعد از سقوط اولین شهر مسیحی نشین و قتل عام ارمنی ها فهمیدند اینها کی هستند و آویزون دامن ارتش و بشار اسد شده اند.ولی خیلی دیره و کار از کار گذشته.همین سناریو تو عراق داره اتفاق میافته اما عراقیها آنقدر این چند ساله زجر کشده اند که قدر عافیت را میدانند و سریع اقدام کردند . مردم ایران حواسشون باشه گول کت و شلوار و کراوات را نخورند.رهبران اینها مدام در آمریکا هستند و مشاوره میگیرند . حواستان باشه .
Iran, Islamic Republic of
كسي كه بيشترين منفعت رو داره از ويراني سوريه مي بره در حال حاضر امريكا و اروپا واقعا عربستان خدمتي به غرب كرد كه اونها در خواب هم نمي ديدند به اين راحتي طرح هاشون محقق شه در حال حاضر تقريبا بيش از نيمي از طالبان و گروهكهاي تروريستي ديگر در سوريه هستند.حتي درگيري بين اين گروهكها هم توطئه غربي است براي خلاص شدن از دست انها بعيد مي دونم ملت سوريه با روند فعلي زودتر از 3 سال اينده از شر اين گروهكها خلاص شن.
محسن
ببین این سه نفر سر چند جوون رو بردند
مسلما با چنین ریشهای هیچ وقت مشکل کمبود جاروب نخواهند داشت!