جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۹
عضو سابق هیئت‌علمی دانشگاه منچستر انگلیس:

۲۰میلیون کودک آمریکایی پدران خود را از بانک‌های DNA پیدا می‌کنند

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 404205
عضو سابق هیئت‌علمی دانشگاه منچستر انگلیس با بیان اینکه ۲۰میلیون کودک آمریکایی پدران خود را از بانک‌های DNA پیدا می‌کنند، گفت: این همان آمال و آرزوی غربی‌هاست، آیا می‌خواهیم به اینجا برسیم که از مدل‌های غربی سبک زندگی استفاده می‌کنیم؟
۲۰میلیون کودک آمریکایی پدران خود را از بانک‌های DNA پیدا می‌کنند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرشته روح‌افزا، در نشست مشورتی با اساتید زن دانشگاه‌های سراسر کشور که به‌منظور پاسخ به سؤالات اساتید دانشگاه در خصوص مسئله حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم در برخی مجله‌هایی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری تأمین مالی می‌شود، مدل زندگی غلطی را به‌عنوان ازدواج سفید به خورد جوانان می‌دهند در حالی که اول، این ازدواج، ازدواج نیست دوم، سفید بودن آن دروغ ۱۰۰برابری است و یک مدل غربی محسوب می‌شود، چرا آن را تبلیغ می‌کنند؟

وی با بیان این پرسش "وقتی برای فروختن غذای گربه باید عکس مستهجنی از یک زن به‌روی پاکت آن وجود داشته باشد و این آمال، آرزو و انتهای مدل غربی برای زنان است چگونه ما می‌توانیم از این مدل استفاده کنیم؟" گفت: متأسفم که این مدل به‌عنوان نسخه در روزنامه، مجلات و برخی فیلم‌ها این‌گونه سبک زندگی را می‌بینیم و به جوانان خود آن را اعلام می‌کنیم و بعد می‌گوییم: "چرا جوانان طلاق می‌گیرند؟"

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با اعلام "ما در این حوزه بحران داریم" تصریح کرد: از مسئولان آموزش عالی سؤال می‌کنیم که چرا در مورد حجاب و عفاف کار نمی‌کنیم که آنها می‌گویند: مگر ما می‌توانیم در قرن ۲۱ روی حجاب و عفاف کار کنیم؟ سؤال اینجاست: آیا نگاه متعالی به حجاب و عفاف این است؟

وی با ابراز "ما نه مخالف تحصیل و نه مخالف هویت زنان هستیم" خاطرنشان کرد: صدا و سیما که این‌قدر آموزش ارتباط با نامحرم را یاد می‌دهد، آیا آموزش محبت‌ورزی بین همسران را آموزش می‌دهد؟

روح‌افزا گفت: منابع غربی اعلام کرده‌اند که در آمریکا ۲۰ میلیون کودک وجود دارد که پدران خود را باید توسط بانک‌های DNA پیدا کنند این همان آمال و آرزوی غربی‌هاست. چرا به آن توجه نمی‌شود؟ آیا می‌خواهیم به اینجا برسیم که از مدل‌های غربی استفاده می‌کنیم؟

عضو سابق هیئت‌علمی دانشگاه منچستر انگلیس اضافه کرد: هر ۱۰ ثانیه یک زن آمریکایی به‌علت کتک آن هم به‌علت غیرت کشته می‌شود، چرا نمی‌خواهیم بفهمیم که این همان مدلی است که غرب آن را برای ما در نظر گرفته است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لیلا
شما که ماشاا... تحصیلات داری باید اینو بدونی که مذهب و فکر و حجاب و.... از دانشگاه نمیشود کنترل شود !
شما باید از معلمین ابتدایی ان هم بعد از توجه به معیشت انها و بر گرداندن نقش الگویی انان کمک بخواهید .
من واقعا متعجبم شما میخواهید روی جوانی که فکرش ثابت شده توسط دانشگاه اثر بگذارید !
خدایا مدیرا و مسئولان مارا از عاقلان و دانشمندان قرار بده . الهی امین .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
منظور از بانک DNA کجاست؟
اصلا" چیه؟
Iran, Islamic Republic of
این آمار واقعآ درسته یعنی در سال بیش از سه میلیون زن آمریکایی کشته می شه؟
کاش منبع این آمار را هم اشاره کنند تا بزنیم تو دهن امثال اون مقام دسته چندم آلمانی یا شرمن و شیرین عبادی و امثالهم ......
آمار کاملا ساختگیست
اگر هر سال 3 میلیون فقط زن، فقط از کتک خوردن و فقط بخاطر غیرت بمیرند اگه به سایر علل و میزان مرگ و میر مردان هم اشاره شود که نسل امریکایی ها باید الان منقرض میشد !
Iran, Islamic Republic of
يعني اين بيست ميليون آمريكايي . حرامزاده تشريف دارند ؟!!!
هالو
خدا عقلتان بدهد هر 10 ثانیه یکی. حرفی بزنید که به عقل جور در بیاد.
این آمار رو بدید به اصلاح طلبان غرب پرست
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر این تمدن پوشالی که اندازه سن روستای ما قدمت نداره ...