پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۵

مایلی‌کهن در کدام بند اوین است؟/ واکنش‌ روزنامه‌ها +تصاویر

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 390814
با توجه به انتقال محمد مایلی کهن مربی فوتبال کشورمان به زندان اوین این سوال مطرح می شود که این فرد در کدام یکی از بندهای زندان اوین تحمل کیفر می کند.
مایلی‌کهن در کدام بند اوین است؟/ واکنش‌ روزنامه‌ها +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ابتدای بهمن سال ۹۲ موضوع دستگیری یکی از بدهکاران بزرگ به سوژه اول روزنامه ها تبدیل شد.

این فرد کسی نبود به نام ب-ز که بعد از پیگیری های خبرنگار قضایی فارس مشخص شد این فرد در یک سلول انفرادی به ابعاد ۱۲ متر مربع و با یک چشمه توالت نگهداری می شود.

اما درست ۱۰ ماه بعد روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمد مایلی کهن با شکایت علی دایی و پس از صدور حکم از سوی دادگاه و قطعی شدن آن برای تحمل حبس تعزیری به مدت ۴ ماه راهی زندان اوین شده است.

با توجه به این خبر به سراغ مسئولان رفتیم تا این بار هم جویا شویم که مربی نام آشنای فوتبال کشورمان در کدام یکی از بندهای زندان اوین تحمل کیفر می کند.

بررسی ها نشان داد محمد مایلی کهن به بند عمومی زندان اوین منتقل شده و مانند سایر محکومانی که در زندان اوین بعد از قطعی شدن حکمشان تحمل کیفر می کنند وی نیز به تحمل کیفر می پردازد.

براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد خبری از امکانات ویژه و خاص نبوده و مایلی کهن مانند یک فرد عادی دوران محکومیت خود را می پردازد.

آنچه از اطلاعات به دست آمده مشخص شده است مایلی کهن با تعدادی از محکومان دیگر جرائم عمومی در بند عمومی زندان اوین هم اطاقی شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


sina
Iran, Islamic Republic of
از علی دایی بدم میاد
سوري
Iran, Islamic Republic of
علي دايي ثابت كرد قلب و دل بزرگي نداره!!!!
Iran, Islamic Republic of
"این فرد کسی نبود به نام ب-ز که ..." !!! واقعا کسی نبود؟
Iran, Islamic Republic of
اخراجی ها
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
کسی که بره زیر بیرق شیطان بزرگ و برای گرفتن گرین کارت و تابعیت شیطان بزرگ قسم یاد کنه، لایق .......