شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۲۵

انتشار رقم‌قرارداد پرسپولیسی‌ها / دایی گرانترین قرارداد لیگ

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب: 371914
باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را منتشر کرد. در این لیست علی دایی تنها میلیاردی پرسپولیس در لیگ چهاردهم است.
انتشار رقم‌قرارداد پرسپولیسی‌ها / دایی گرانترین قرارداد لیگ
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بر اساس فهرستی که سایت باشگاه پرسپولیس منتشر کرده علی دایی با قرارداد ۲.۱ میلیاردی گران‌ترین عضو تیم فوتبال این باشگاه است.

بر اساس این فهرست محسن بنگر، رضا حقیقی و پیام صادقیان با قراردادی ۹۵۰ میلیون تومانی گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستند و قرمزهای پایتخت بر خلاف فصل پیش و البته بر خلاف استقلال، حریف سنتی‌اش امسال بازیکن میلیاردی ندارد و دایی تنها میلیاردی پرسپولیس در فصل جدید است.

در تصویر زیر می‌توانید مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را ببینید:

http://media.isna.ir/content/large-39.jpg/4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تا موقعي كه اينگونه حقوق هاي مفت به اينگونه افرادپرداخت ميشود ، ارزش عرق جبين هيچ قشر ديگري به واقع پرداخت نخواهد شد ، مدرك تحصيلي و سابقه كار هر يك از اقايان را كنار حقوق انها بگذاري ، كله ات سوت ميكشد و متوجه ميشوي كه چرا كار مولد در اين اجتماع راه به جايي نمي برد .اينطوري همه سعي خواهند كرد فوتباليست شوند و مردم ديگر را پاس و پاس كاري كنند و اخر كار حقوق چند ميلياردي هم بگيرند !!! اخر انصافتان را شكر ، ملت يك پنجاهم اينها هم در امد ندارند !!!
تازه رقم قرارداد قلعه نویی اونطور که خادم اعلام کرد نمیدونم درس مال این فصل و گفت یا فصل قبل و رقم 4 میلیارد و 150 میلیوم تومن بود که قلعه نویی هم اعتراض کرد که چرا رقم قراردادش رو فاش کرده خادم و گفت خادم باید بره و گفت که برن به پول نفت رسیدگی کنن واقعا بیت المال و پول نفت بوده که اینجوری میلیاردی به اینا رسیده و بجاش یه جوون مثل من بیکار و همون ماهی 600 و 700 تومنم نمی گیره تصورش و بکنید با 4 میلیارد و 2میلیارد چه کارها میشه کرد
عوضش داریم به مردم مظلوم غزه و سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و... کمک میکنیم
دروغ ترین چیز اینه آل نعمه داره 1میلیارد و 400 میلیون تومن از تراکتور میگیره و سابقه آنچنانی در تیم ملی نداره ولی آندو تیموریان با اون همه سابقه ملی و... داره 1 میلیارد میگیره؟! خنده داره واقعا
ایرانی
دایی با قراداد نجومی خودش رکوردشکنی کرده تا پرسپولیس ستاره هایی مانند سیدجلال حسینی رو ازدست بده و کمرتیم بشکنه!
سید
با این پولا دیگه دایی هیچ بهونه ایی برای قهرمان نشدن نداره
محسن
درود بر علی دایی بزرگ
درود بر پرسپولیس کبیر
علیرضا
شماره 26 چیییه پس؟
شما که نوشتید بازیکن میلیاردی نداره !
درود به خاطر پول زیادی که می خواد بگیره یا برای اینکه توانایی اینو نداره تیم را قهرمان کنه ها عزیز دلم
بعد سه میلیون وام ازدواج رو قطع کردند
اصلا عدالت چی هست؟
اگه راست میگید قرارداد واقعی بازیکنان سپاهانو منتشر کنید
نوری
Iran, Islamic Republic of
باور کنید دروغه
saeid
تو این لیست کمترین قرداد برای یک سال 30 میلیون هست که احتمالا این بازیکن باید خیلی جوون باشه و برای شروع کار اینقدر بهش میدن.
همین 30 را تقسبم بر 12 کنیید میشه حدود 2 و نبم میلبون در ماه این بازیکن خیلی خیلی خیلی معمولی داره میگیره. حالا چند درصد کارمندها و کارگرها هستند که به اندازه یک بازیکن خیلی خیلی خیلی معمولی فوتبال حقوق میگیرن.
تفاوت تا چه اندازه!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
سلام.من یک استاد دانشگاه و دکترای فیزیک هستم.پولی که دایی میگیره حدودا 1000 برابر حقوق ماهانه منه.آیا این عدالته؟
مسعود
یعنی شما سالانه دو میلیون و پانصد هزار تومان حقوق میگیری که میشه ماهی دویست هزار تومان!به نازم به این دکتری
نیماراسخ
بارالها!چه بی حساب و کتاب از بیت المال بندگان شوربختت به این آدمها داده اند.من و خانواده ام راضی نیستیم و حلال نمی کنیم.
بدون تحصیلات و ادب اما درامد میلیاردی از بیت المال
اخه این پولها مگه باد اورده است به اینا بذل و بخشش میشه اکثر این افراد نه تحصیلات دارن و نه دارای اخلاق و تنها یک بازیکن هستند !! چرا به اندیشمندان و مخترعین جوان ما کمترین توجه ای نمی شود اما پول بیت المال باید برای کسانی که فقط به قر و فر و خالکوبی خود می رسند هزینه شود؟
یه عده از نداری دارن می میرند انوقت اقای دایی با تحصیلات عالیه !!! باید ماهی بیش از یکصدوهفتاد میلیون تومان درامد داشته باشد انهم از بیت المال !!! این شد عدالت
naeim
فکر کنم داریم خودمون رو گول می زنیم. ابتدا یه هزینه ای به عنوان سقف کلی اعلام می کنند ولی در واقع این هزینه فقط برای قرارداد بازیکن و کادرفنی است! یعنی چیزی حدود 16 میلیارد و این رو جمع کنین با هزینه اردو و اجاره زمین و ورزشگاه و هتل و هواپیما و تیم جوانان و امید و ... تا به هزینه واقعی برسید.
ما حصلش چه عایدی دارد؟!
هیچ ... و دیگر هیچ
واقعا با پول بیت المال چکار میکنند یک جوان تحصیلکرده بیکار،یک معلم، یک کارمند ساده ،یک فرهنگی با تحصیلات بالا، یک پزشک،.... با دیدن این مبالغ چه احساسی بهشون دست میده. بی عدالتی تا چه حد؟
مهدی
کلا دروغ...مگه میشه پیام صادقیان از تازه وارد ها کمتر پول بگیره؟
حسین
Netherlands
من دانشجوی دکتری یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران هستم. برای این‌که بتوانم هزینه‌ی زندگی‌ام را در بیاورم، یک ترم در یک دانشگاه درس دادم. دستمزد یک ترم من،‌ یک میلیون و دویست هزار تومان بود که هنوز بعد از شش ماه، نیمی از آن را هم به من پرداخت نکرده‌اند.
ایرانی
باشگاه ها باید خصوصی باشند نه دولتی و خود باشگاه ها باید پولسازی کنند نه از بیت المال هزینه کنند. در اینصورت هرچه بازیکنان بگیرنند حلالشان باد.
Iran, Islamic Republic of
اللهم نشکو الیک. انا لله و انا الیه راجعون
در کشوری که خریدن یک بسته شیر مشکل هزاران نفر است چنین بذل و بخشش ناجوانمردانه؟
رضا
دروغه بخدا دروغه
محمد نوری گرون ترین بازیکن پرسپولیسه