جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳۲
۹۰

اگر جلیلی این حرف‌ ظریف را زده بود!

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 431917
داریوش سجادی نوشت: خداوکیلی آنها که دو سال است سعید جلیلی را کینه‌توزانه مورد شماتت قرار می‌دهند که مذاکرات سیاسی کلاس فلسفه و محل بیانیه خوانی نیست، اگر این حرف را جلیلی زده بود، سقف آسمان و حنجره مبارک خود را هم زمان و توأمان با نعره‌های گوش خراش نمی‌شکافتند؟
اگر جلیلی این حرف‌ ظریف را زده بود!
به گزارش جهان، داریوش سجادی از چهره‌های اصلاح‌طلب مطلب جدیدی را در صفحه شخصی گوگل‌پلاسش منتشر کرد.

وی در ابتدای این مطلب، اظهارنظر شب گذشته جواد ظریف را منتشر کرد: «برخی اختلافات باقی است همه مردم دعا کنند تا ان شاالله هر چه صلاح کشور، اسلام و مسلمین و مردم خوب ماست در این شب مقدر شود.»

سجادی در ادامه نوشت: شخصاً برای آقای ظریف و همکاران ایشان آرزوی موفقیت می کنم اما «خداوکیلی» آنها که دو سال است «سعید جلیلی» را کینه توزانه و از سر غیظ و نفرت مورد شماتت قرار می دادند و می دهند که:

مذاکرات سیاسی کلاس فلسفه و محل بیانیه خوانی نیست(!) خداوکیلی اگر این حرف را «جلیلی» زده بود آقایان سقف آسمان و حنجره مبارک خود را هم زمان و توامان با نعره های گوش خراش نمی شکافتند که:

عوام! مذاکرات سیاسی که جای نذر و نیاز و دعا و توسل نیست!

رعیت! کار هر بز نیست خرمن کوفتن ـ گاو نر می خواهد و مرد کهن!

بی سواد! حالا بشین و ببین ظریف چی کار می کنه!؟ اسمش ظریفه ولی کولاک می کنه!

بگذریم!!!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی تو اصلاح طلبا هنوز آزاد مرد هست؟
امیدوار شدم!!
ایشان اسما اصلاح طلب هستن ولی از بسیاری اصولگرایان، اصولگرا تر هستند
United States
زرشک
Iran, Islamic Republic of
آره عزیز . هستند. فقط تا چند روز دیگه خود اصلاح طلبا فاتحشو می خونن.
البته اینم بگم تو اصول گرا ها هم هنوز هستند مردانی که حرفشون و عملشون یکی ، فقط برای خداست.
همون بلایی که سر الهه راستگو آوردن
بزنگاه
آره ،مگه الهه راستگو که عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران نبود که به قالیباف رای داد برای شهردار شدن که همه اصلاح طلب ها بهش حمله کردند
+دادم البته نمیشه گفت همه اصلاح طلبا بهش حمله کردن
یعنی تا حالا نمیدونستی کسی که از نردبان حذبی بالا میره و به جایی میرسه باید تابع اون حزب باشه و گرنه باید سقوط کنه!
Iran, Islamic Republic of
منم همین نظر رو دارم
نوشته چرتی بود. آخه التماس دعا چه ربطی داره به مذاکره بر این مبنا؟!!!
نه برادر اشتباه نکنیم آقای سجادی از جلیلی دفاع نمیکند بلکه با نام جلیلی به دعا کردن و شب قدر می تازد و آنرا به سخره میگیرد
الله اعلم
Dolat1364
خدایی چقدر منصفانه این حرفو زده
Iran, Islamic Republic of
اصلا منصفانه نیست!
اگر جلیلی هم زحمات ظریف را میکشید و بعد این حرف ها را میزد مساله ای نبود
جلیلی و ظریف هر دو زحمت کشیدند با دو تفاوت
زحمت جلیلی بر اساس واقع نگری و دشمن شناسی درست و از موضع قدرت انجام شد و نتیجه داد
و زحمت ظریف با خوش بینی بی اساس انجام شد و نتیجه نمی دهد
اما تفاوت دیگر
مذاکرات تیم جلیلی بدون ساز و دهل و بی سر و صدا و بدون جوسازی و منتظر نگه داشتن مردم انجام شد تا جایی که بعد از 6 سال مذاکره خیلی از مردم حتی نام جلیلی را هم نشنیده بودند
و مذاکرات تیم ظریف با جو سازی عده ای قبل و در حین مذاکرات انجام شد تا جایی که حتی به قول خود آقایون تدبیر و امید! لبوفروش هم درگیر و دغدغه مند مذاکرات شد!
محسن
خدا وکیلی جلیلی نمیتونست پیشنهاد نامتوازن آلماتی رو قبول کنه و در داخل هم حلوا حلواش کنه و به عنوان منجی معرفی بشه و انتخابات رو ببره!
حقیر شب وداع با شهدا در دانشگاه تهران هر چه تلاش کردم از ایشان در مورد درستی اظهار نظری که گفت ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات مصوبه شورای امنیت ملی نبوده بپرسم ایشان گفتند که مجلس مال شهداست این حرفها را اینجا نزنید! با خودم گفتم ایشان در کجاست و من با اینهمه ادعا کجا هستم!
وقتی طرف مذاکره دشمن خونی انسان که موذی و شیاد هم هست باشد اگر واقع بینانه نگاه شود به لحاظ منطقی نمیتوان به نتیجه مطلوب دوطرف و نتیجه منصفانه خوش بین و امیدوار بود دکتر ظریف و تیمشان اگر یک دهم این تلاش را برای رایزنی با کشورهای دیگر صرف میکردند تلاشی مثمر ثمرتر داشتند البته این مذاکرات هم بی ثمر نبود و ذات پلید شیاطین بین المللی را آشکارتر و شک بسیاری را نسبت به این واقعیت به یقین تبدیل میکند إن شاء الله
این تفکر «همه دشمن انگاری» معضل امروز ماست.
در دنیا همه به فکر منافع خودشان هستند. آنچه که رابطه بین افراد، جوامع ، کشورها و دولتها را تعیین میکند تامین منافع هر یک از آنها است. بحث دشمنی نیز در این میان راهی ندارد. کشورهای غربی، روسیه و چین همه به دنبال منافع خود هستند . بنابراین مانیز دنبال منافع خود هستیم. بدون دشمنی، بدون کینه توزی و بدون انتقام گیری. چرا که اگر قرار بر انتقام گیری بود باید از کشوری که هشت سال آن جنگ را بر ما تحمیل کرد، جوانان ما را به خاک و خون کشید، آنهمه ویرانی به بار آورد و ... (که همه شما بهتر از من میدانید) انتقام بگیریم اما الان او را کشور دوست و برادر خطاب میکنیم چون منافع کشورمان اینگونه حکم میکند.
البته منافع برخی افراد نیز حکم میکند که ما با تمام دنیا دشمن باشیم الا چین و روسیه!
سایت محترم جهان نیوز نظر مرا منتشر کنید. اگر به خدا ایمان دارید.
جناب چرا خلط مبحث ميكني؟؟!!
اولا" كه از همان ابتداي پيروزي انقلاب سياست رسمي جمهوري اسلامي برپايه داشتن روابط با همه كشورهاي جهان به جز دو دولت شامل اسرائيل و رژيم نژاد پرست آفريقاي جنوبي البته بر اساس رعايت حقوق متقابل تنظيم شد كه البته دولت نژاد پرست آفريقاي جنوبي در اثر مبارزات مردم اين كشور وفشارهاي بين المللي سقوط كرد.
اما چند دولت زورگو و وحشي غربي به رهبري آمريكا كه تا آخرين روزهاي حيات ننگين رژيم پهلوي خائن با تمام امكانات از او دفاع كردند بعد از انقلاب هم بناي دشمني و ناسازگار با انقلاب ملت ايران گذاشتندو با ترتيب دادن انواع توطئه ها و جنايتهايي كه هركدامشان به تنهايي مي توانست قدرتمندترين كشورها و دولتها را از پاي در آوردبه مقابله با ملت ايران برخاستند. از همان ابتداي انقلاب و پس از تصرف سفارت آمريكا در ايران توسط جوانان انقلابي دانشجو كه به درستي به لانه جاسوسي مشهور شد, دولت آمريكا رسما" اعلام قطع رابطه با ايران نمود .از حمله نظامي طبس و تحريك قوميتها و حمايت همه جانيه از تجزيه طلبان كرد و بلوچ و عرب و ...گرفته تا حمايت از منافقين وپناه دان به آنها و از ترور شخصيتها ي اثرگذار در انقلاب گرفته تا ترور مردم كوچه و بازار,از تحريك و تجهيز و حمايت وسيع از صدام ملعون احمق براي حمله به ايران گرفته تا حمايت از قاچاقچيان و وهابيون خبيث در جهت ضربه زدن به منافع ايران و متهم نمودن ايران به حمايت از تروريسم و نقض حقوق بشر و... اين 12-10 ساله اخير هم كه با علم كردن پرونده هسته اي و متهم كردن ايران به ساخت بمب اتم , خلاصه اين وحشيها اگر در طول اين سي و اندي سال گذشته كاري بر عليه ملت نكرده اند به واسطه اين بوده كه از عهده اش بر نيامده اند و الا كوتاهي نمي كردند . اونوقت افرادي مثل جنابعالي پيدا مي شوند كه جاي ظالم ومظلوم را عوض كرده و به جاي محكوم كردن دشمنان اين ملت به واسطه دشمنيهاي بي پايانشان بر ضد مردم مظلوم ايران , نظام جمهوري اسلامي را به دشمني با همه عالم و آدم متهم كرده و از نظام مي خواهيد كه به جاي دشمن تراشي , براي تأمين منافع كشور با ابر زورگوهاي عالم كنار بياييم و دست از هر آنچه كه در طولي ساليان پس از انقلاب با جانفشانيها و خون دادنها و تحمل مرارتها و سختيهاب فراوان كسب كرده ايم را در طبق اخلاص نهاد ,دودستي تقديم كدخداي وحشي غرب نماييم تا شايد به نان ونوايي برسيم!! يعني شماها تا اين حد ساده لوحيد كه مي انگاريد غربيها به ويژه آمريكاييها با چاكرم نوكرم گفتن ولبخند زدن دولتمردان ما به اين سادگيها با ما كنار مي آيند و كاري به كارمان نخواهند داشت؟؟!! زهي خيال باطل!! تجربه سه دهه گذشته به ملت ايران ثابت كرده كه غربيهاي زياده خواه و مفتخور تاهمه استقلال و عزت مارا به گند نكشند و مارا به غلط كردن وادار نكننددست بردار نخواهند بودآنها هرگز حاضر نمي شوند داشته ها و سرمايه هايشان را به راحتي دراختيار ملتهاي ديگر قرار دهند بخصوص اگر اين ملت ,مردم ايران باشند.اينها حتي به نوكران خودشان هم رحم نمي كنند چه برسه به دولتها و ملتهاي مستقل!! صدام ملعون را تا زماني كه به دردشان مي خورد همه جوره حمايت كردند اما با پايان يافتن تاريخ مصرفش اورا همچون دستمال كثيفي مچاله ونابودكردند.قذافي ديوانه هم كه به اينها اعتماد كرد پس از خالي كردن زرادخانه هسته ايش به وجيع ترين شكل ممكن از ميان برداشتند.
در ضمن با نابودي صدام مردم عراق نيز از زير يوغ دولت بعث آزاد شدندو دولتي در عراق روي كار آمد كه عليرغم خواست و نقشه غربيها ,داراي بهترين روابط حسنه با ايران است.با اين حساب ديگر دليل نداشت كه ما با اين مردم سر جنگ داشته باشيم و به قول شما از آنها انتقام بگيريم!! دشمن ما در عراق ,صدام بود و حزب بعث افلقي كه ساخته و پرداخته انگليس مكار بود نه ملت عراق, كه البته به لطف خداوند بساط اين جنايتكاران هم به دست همان جنايتكاران غربي كه در طول 8سال جنگ نابرابر بر ضد ملت ايران با تمام امكانات حمايتشان كردند, برچيده شد.
صراطی
یعنی شما بعد از اینهمه سال متوجه نشدین که جنگ هشت ساله بر علیه ما جنگ آمریکا و غرب به نیابت از طرف صدام ملعون و حزب بعث بوده و تسلیحات غرب و سازمانهای اطلاعات غربی و بمبهای شیمیایی غربی و .... جوانان و کودکان و مردان و زنان و سرزمین ما را به خاک و خون کشید ما الان با مسلمانان عراق (چه شیعه و چه سنی )دوست و برادر هستیم نه با بعثی ها ملاک ما قران است که همیشه مومنان را از دشمنی دشمنان بیم داده.
حرفتون کاملا صحیحه اما برعکس گفتید صدام به نیابت از طرف آمریکا و غرب جنگید
من به شما پیشنهاد میکنم کتاب پایی که جا ماند را بخوانید
جالبه هیچ کامنتی با این همه تناقض یک جا ندیده بودم!!!
«این تفکر «همه دشمن انگاری» معضل امروز ماست.»!
«در دنیا همه به فکر منافع خودشان هستند... بنابراین مانیز دنبال منافع خود هستیم. بدون دشمنی، بدون کینه توزی و بدون انتقام گیری... چرا که اگر قرار بر انتقام گیری بود باید از کشوری که هشت سال آن جنگ را بر ما تحمیل کرد... انتقام بگیریم اما الان او را کشور دوست و برادر خطاب میکنیم چون منافع کشورمان اینگونه حکم میکند.»!!
«البته منافع برخی افراد نیز حکم میکند که ما با تمام دنیا دشمن باشیم الا چین و روسیه!»!!!

عزیزان خودشان حدیث مفصل بخوانند از این مجمل!
اون کشوری که با ما می جنگید نظامش عوض شد و دوستان ما زمام امور آن را در دست گرفتند و دشمنی خودبخود منتفی شد.
کی با دوستش می جنگه؟!
ولی در مورد آمریکا و متحدانش واضحه که دست از دشمنی برنداشتن و روز بروز دشمنی شان با ما در همه عرصه های جهانی آشکارتر شده.
کی با دشمنش دوست میشه؟!
البته که پیاده روی با کری و اشتون خیلی زحمت داره
قطعا کوتاه اومدن از خطوط قرمز کار هر کسی نیست خیلی بهش فشار میاد
علی
اینها فقط برن حق ماموریت بگیرند...
United States
خیلی خیلی حقیری
؟ از قزوین
ایکاش ! ایکاش همه متوجه باشیم شعار دادن هنر نیست وعده چرخش سانتفیوژ در کنار چرخ کارخانه ها و وعده بهبود اقتصادی 100 روزه و اصلاح وضعیت نابه هنجار یارنه ها !؟ و مسکن مهر !؟ و فقط شعاره
طنز ماجرا اینست که با شعارهای رنگانگ و در این فضا رای بیاورم و بعد بگویم مردم به خط و راه من رای دادند!!!؟
یادته در دولت مهرورزی قیمتها هر ساعت افزایش می یافت؟
نکنه مثل رئیس دولت مهرورزی حافظه شما هم ضعیف شده؟!
؟
اگر دولت قبل 20درصد غنی سازی را انجام نمی داد و راکتور تهران از آن زمان تعطیل می ماند که تحقیر بود و تهدید ! ان وقت اکنون نه قدرت چانه زنی با 5+1 را داشتیم و نه آنان حاضر به مذاکره با ما بودند و مهمتر اینکه تحریم را هم نداشتیم که به قول شما قیمتها بالا برود ولی بقول حضرت امام خمینی( ره ) آزادی هزینه دارد (آزادی از آپارتاید علمی )
ایکاش و ایکاش از شهدای غواص درس استقامت را فرا بگیریم
مذاکرات ایدئولوژیک، سیاست خارجی غیر ایدئولوژیک! اینا خودشون هم نمی دونند چند چند هستند!
خدایا! یعنی من بیدارم؟!! دارم چی میشنوم؟!!!!
نیلوفر
اصلاح طلب همچین !!!

مگه داریم؟! مگه میشه؟!
احمدی
آخه آقای سجادی که شما رو سایت جهان نیوز اصلاح طلب معرفی کرده و ما می دانیم شما جزء اصولگرایان هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه حرف عجیب و غریبی زده آقای ظریف که با فیلسوف قرن آقای جلیلی مقایسه اش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفته در این شب های قدر همه دعا کنید که هر چه خیر مردم ایرانه همون طوری بشه، این حرف چه ربطی به عملکرد و حرف های بی ربط جلیلی داره، آخه این دو تا خدا وکیلی با هم قابل مقایسه هستن. جلیلی به خواب باید ببینه یه روزی جایگاه ظریف رو پیدا کنه.
حرف بي ربط رو تو وامثال تو كه از سياست الفش رو هم نمي دوني مي زني
اگر ظريف هم كاري انجام بده نتيجه رهنمودها وسياست گذاريهاي حضرت آقاست
ظريف وامثالهم تا قيام قيامت مديون جانبازان وسربازان امام زماني مثل جليلين
بفهم
قائدالخوارج فى عهدالجديد ⁉️
هرچى كه ميكشيم ازدست شما دلواپسان بى سواته ،
اگر شما دلواپسان. گذاشته بودين تو همون صد روز اول شر! دانش هستهاى رو از سر ملت كم كرده بوديم!!!!!!!!؟؟؟؟
یکی از حرفای بی ربط جلیلی رو بتراش تا ما هم بدونیم!
بابک
Iran, Islamic Republic of
جلیلی کیه؟
همون مرديه كه وزير خارجه مغرور ومتكبر آمريكا در طول مذاكرات بارها برايش واسطه مي فرستاد تا اجازه دهد فقط چند دقيقه با ايشان گفتگوي دوجانبه داشته باشداما هيچگاه موفق نشد.
همونی که حاضر نشد در فیلم تبلیغاتیش پای مصنوعیش رو علم کنه و با جانبازیش مانور بده و مثل بعضیا که یه ترکش هم نخوردن چپ و راست عکسای جبهش رو به رخ همه بکشه تا رأی بیاره
همونی که در مناظره انتخاباتی نگفتن خیلی از حقایق رو بخاطر حفظ منافع ملی بر جذب آراء بالا ترجیح داد
همونی که در مذاکرات یادش نرفت که نماینده چه ملت بزرگیه و 5+1 رو بخاطر اینکه 10 یا 15 دقیقه معطلش کرده بودند به بهانه ای بیرون از جلسه 10 یا 15 دقیقه معطل کرد
همونی که دمدمای انتخابات سایتش هک شد
همونی که به دروغ گفتن نسخه دوم احمدی نژاده و منظورشون نقاط ضعف احمدی نژاد بود نه نقاط مثبتش حال آنکه برعکس بود
همونی که یک مقام اتحادیه اروپا که در ملاقاتهای خصوصی و علنی باهاش شرکت کرده بود گفت جلیلی محصول واقعی انقلاب ایرانه
همونی که 6 سال با پرواز عادی برای مذاکره میرفت و چمدونش رو هم خودش حمل میکرد و بعد از 6 سال گفتن تو کاری نکردی
همونی که حرف از ظرفیتی که از رهبری هم میشنویم میزد و مورد تمسخر قرار میگرفت
همونی که....
همونی هنوز مردم نشناختنش
بابک چیه؟؟؟!!!
به خواب ببینه یا به کابوس؟!
هیچ وقت جلیلی مثله ظریف نمیشه هیچ وقت هنوز نشده با کری ذلیلانه پیاده روی کنه .... هیچ وقت مثله ظریف نمیشه هیچ وقت حتی اگر تنها باشد
یک کلام مرد است .
آره راست میگی آخه آقای جلیلی بنده خدا باج نمیداد به طرف مقابل،
اینو بدون که هیچوقت برای هدایت انسانها دیر نیست. با بیان تاریخ ایران و اسلام میخواست به دشمن چند چیز بفهماند:
1.این ملت همان ملتی است که در طول قرنها و اعصار مستقل بوده و زیر حرف زور نرفته .نمونه اش در جنگ تحمیلی و زیر فشار تحریمها
2.اینکه تاریخ دیگر تکرار نخواهد شد و این بار آمریکاست که در صورت تعدی شکست خواهد خورد.
3.اتمام حجت با دشمن خارجی و عوامل داخلی آنها.اینکه قدرت شما رو به زوال وافول است.چون واقعیتی به نام ایران اسلامی رو بروی شماست نه چین و روسیه.
4.بیان منطق محکم و استوار اسلام و ایمان
و
و
و
اولا کی گفته که این سجادی اصلاحطلب است.
دوما در شب قدر اگر کسی دعا کند که گرهی از مشکلات باز شود مگر اشتباه کرده است که این اقای سجادی برای خودش داستان درست می کند
سوما مگر ظریف این مذاکرات را بدون ذکر دعا و درخواست از خداوند برای کمک به او پیش برده است. چند بار رهبری گفته اند که من این افراد را دعا می کنم
چهارما این قیاس بین ظریف و جلیلی شیطنتی است که امثال این اقای سجادی که خود را به اصلاحطلبان سنجاق می کند درمی ورد
جامسا این سجادی می خواهد بگوید ظریف و اصلاحطلبان با دین و دین داری بیگانه اند. باید تاسف خورد.
معلومه خود اصلاح طلبان هم قبول دارند و پذیرفته اند که در اونها شخص منصف وجود نداره و حالا که یکی پیدا شده و حرف حق زده اونو از بدنه خودشون دور میکنند و او را اصلاح طلب نمیدونند.
...دقیقا همان برخوردی که با خانم الهه راستگو کردند با هر کدوم از شیرپاک خورده های منصف خودشون هم میکنند.
به نظر من همین خ... هم اگر زمانی بیاید و منصفانه و علنی اعتراف به عدم تقلب و اظهار پشیمانی از اتهامات علیه نظام کند و خواستار توبه و بازگشت شود از او نیز رویگردان خواهند شد.چون آنها افساد طلبند و به دروغ میگویند ما اصلاح طلبیم..
قرآن میفرماید: و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون
الا انهم هم المفسدون.
...
شماها هم كه كم آورده ايد ,اصل رو ول كردين چسبيدين به فرع مسئله يعني اصلاح طلب بودن يا اصولگرا بودن آقاي سجادي!!!
اصل مسئله اينه كه همين جماعت مدعي دست اندركار فعلي در زمان انتخابات و تبليغات مربوطه مدام آقاي جليل را به تمسخر مي گرفتند كه مگرمذاكرات جاي دعا و راز و نياز و توسله ؟؟!! يا مذاكرات كلاس فلسفه و محل بيانيه خواندن نيست.اما حالا چه شده التماس دعاگفتن ظريف از مردم براي دستيابي به توافق مناسب ,كاري پسنديده است اما جليلي بايد مورد تمسخر قرار مي گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
و الا هيچ ايراني مسلماني با التماس دعا گفتن ظريف يا هر مسئول ديگري مشكل ندارد كه هيچ بلكه آن را كار پسنديده اي هم مي بيند.
مگه اصلاح طلب حق طلب و منصف هم وجود داشت؟!
اصلاح طلب حق طلب هم وجود دارد اما به همین دلیل اصلاح طلب باقی نمیماند
Iran, Islamic Republic of
سخن نامربوطي گفته ...
قریشی
این یک واقعیت است. از اصلاح طلبان نباید انتظار داشت دست به دامان خدا و دعا بردارند. دعا و نیایش و تو کل بر خدا همراه با عمل برای گره گشایی کارها روش اصول گراهاست نه اصلاح طلبان. از این روست که برای آقایان جای تعجب دارد. آنها فقط به کدخدا توجه دارند نه خدا.
Belgium
اگرغربیها ازایران حساب میبرند بخاطر جدیت اقایان لاریجانی و جلیلی دردوره مسیولیتشان در شورای امنیت ملی با غربیها بوده
تو رو خدا لاريجانى رو قاطى جليلى نكن
Germany
بيدار شو. اون ...رو لولو برده
قلندر ⁉️
فقط جليلى ، نبايد با اصلاح طلبِ در سايه جمع زد !؟
خدا لعنت کنه ادمای ...... که با فهم و برداشت و مقایسه غلط آدما رو میندازن به جون هم. جهان نیوز برا توهم متاسفم
Germany
ملت ولي نميگذرند
بدجوری قاط زدید ،این حرفایی که شما وهمه به اصطلاح دلواپسا می زنن بچه 2 ساله نمیزنه،قافیه رو باختین
ولی راهش برگشت به مردم و صداقته ،اگه حالیتون باشه که بعید می دونم ،منافع میلیاردی شما چمیشه........
حالت خوش نیستا! مردم به خودشون برگردند؟!!
در مورد حمله ها و اهانتهایی که به آقای حلیلی میشود - بدون آنکه طرفدار جناحی باشم - فقط یک سؤال دارم: اگر آنگونه که «منتقدین» داخلی آقای جلیلی میگویند که ایشان در جلسات مذاکرات تاریخ اسلام و انقلاب و دفاع مقدس را میگفته و مذاکره بر سر موضوعات هسته ای نمیکرده، و...، یکی جواب بدهد چرا طرفهای غربی شش سال پای میز مذاکره می آمدند؟ یعنی میخواستند تاریخ اسلام و انقلاب و فاع مقدس را گوش کنند؟
آقایان! خوب است در دشمنی هم آزادمرد باشید!
در هر صورت جلیلی ضعیف ترین مذاکره کننده تاریخ ایرانه......
بسیار مطلب بیربطی است. به درستی که مذاکرات هسته ای.
محلی برای درس تاریخ ایران و اسلام نیست. درخواست ظریف برای دعای مردم در این شب ها چه ارتباطی به شیوه
ی نادرست تیم قبلی دارد؟؟
اول باید مطمئن بشیم که جلیلی راجع به چی حرف زده بعد آسمون ریسمون ببافیم.
ضمنا اگر ایشون راجع به تاریخ اسلام حرف زده و 6 سال طرف مذاکره را پای میز در هر کشوری که خواسته حتی بغداد کشونده،‌ پس خیلی هنر کرده. شما حساب کن که با تاریخ اسلام کلی برای مملکت کار کرده و در آلماتی اونارو به گوشه رینگ فرستاده. درود بر این همه زرنگی و تیزبینی
رضا
به خدا اصلاح طلبی خوبه ...
فقط حیف که این افراد لیبرال و گدای محبت غرب ماسک اصلاح طلبی زدند...
به این افراد باید بگیم غرب طلب تا اصلاح طلب
United States
هرچه عقده دارید خالی کنید که الغریق یتشبث بکل حشیش. در ضمن سجادی بدنبال جواز ورودش به کشور است و توصیه می‌کنم زیاد رویش حساب نکنید که رودست خواهید خورد.
چرت و پرت !
بهانه نداشتید گیر بدید بند کردید به دعا
مگه کافرید؟
zt
چه عجب بلاخره یه واقعیتی از زبون این جماعت لجوج درآمد.... بازم جای شکرش باقیست...
امیرسعید ابوزهرا
هراصلاح طلبی که حرفش بوی اصولگرایی داد ، مثل در زدن گرگ هنگام غیببت مادر گوسفندان است که می گفت :

................... " منم منم مادرتون" ............ ................. ...........
من شخصا حاضرم صد سال دیگه تو تحریم باشیم و انقدر هرروز با واژه "خوشبخت شدیم مذاکرات جواب داد" توی وضعیت رکود مطلق و بیکاری و کساد بازار شیرازه آرامش مردم از هم نپاشه... به خدا قسم له شدیم توی این شیب تورم این دوساله... خدا نگذره از سازندگان آمارهای دروغین
جليلي نه مذاكره مي دانست و نه فكر مردم بود فكر مي كرد امريكا با ايران جنگيده نه عراق عامل بدبختي مردم ايران جليلي
فعلا حجم تبلیغات زیادی علیه ایشان هست به فر ض جلیلی اصلا مذاکره بلد نبوده یا تاریخ اسلام گفته این بیست ماه که مذاکره توسط اقای ظریف بوده چرا به نتیجه نرسید.هم وطن عزیز چه جلیلی چه ظریف زحمت زیادی تاکنون کشیده اند.اما دشمن .دشمن است منافع خود را طلب می کنداز همه مهم تر دشمن قصد تفرقه وایجاد شکاف بین مردم را دارد باید مواظب باشیم جلیلی وظریف هردو دلسوز انقلاب ومردم هستند
Iran, Islamic Republic of
رسید عزیزم رسید!
برد برد را میگی؟؟!
من اصولگرا هستم اقای سجادی خیلی بی ربط گفته
من اصلاح طلب هستم آقای سجادی خیلی با ربط گفته
Iran, Islamic Republic of
داریوش سجادی خودش تو کدوم دسته بندی قرار داره ؟ آخه مردک دعا کردن به درگاه خدا و طلب گره گشایی چه ربطی به بازهای سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا داره. مگر نه اینکه میگن شب قدر شب برآوردن حاجت ها از سوی خداوند است. اون بنده خدا هم گفته دعا کنید که خدا بهترین رو برای مردم رقم برنه. آدمایی از این دست فقط بلدن گودرز و شقایق رو به هم ربط بدن. انشالله که توافق مورد نظر رهبری حاصل بشه و قلع ید بشه از کسانی که توی این مدت به واسطه ی تحریم خودشون که از دشمن بدترن خون مردم رو تو شیشه کردن.
Iran, Islamic Republic of
داریوش سجادی در دسته‌ی چتربازان حزب باد قرار می‌گیره! چندسال قبل رفت امریکا اونجا خوش رقصی کنه نتونست خوب برقصه پسش زدند. الان کم کم سعی میکنه حرفهای رادیکال بزنه که اصولگرایان خوششان بیاید و راهی برای بازگشت به کشور پیدا کنه! ولی زهی خیال باطل! هم از آش ده بالا جا مونده هم از پلوی ده پایین.
امید
نکنه شما فکر کردید ظریف کافره و شب قدر و قرآن و دعا فقط مال شماست .
اخه این دو چه ربطی به هم دارند؟
بابا اين اصلاح طلب نيست كه. نفوذيه
یی
Iran, Islamic Republic of
خداواند دراین شب شما را شفا دهد
علی
اقای ظریف اعلام کنن ازفردا جلیلی واحمدی نژاد هم به تیم مذاکره اضافه میشن خانم موگرینی ورفقا سریعا مذاکرات روبه نتیجه می رسونن..............
سید
کجای حرفش عجیبه؟؟؟؟؟
منظورش اینه که اگه این حرفو جلیلی میزد متهم به پوپولیسم میشد و بهش میگفتن به جای فن دیپلماسی حرف از دعا میزنه!!!!!!
همانطور که سفرهای استانی تا دیروز پوپولیسم بود و امروز شده دیدار فیس تو فیس مقامات با مردم!!!!!!!!!
داریوش سجادی شرم بر تو باد
ننگ بر افرادی همچون تو باد که کارشان پر کردن ساز دشمن است
Romania
هر کس خلاف خواست اصلاح طلبان حرف بزنه و یا عمل کنه مورد ترکش حملات آنها قرار میگیره
Romania
سخن امام حسین : اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
Romania
سخنانی که روحانی میزنه معمولا جالبه .... اللخصوص توهینهایش به منتقدین نظر شما در مورد ایشون چیه آقای سجادی؟؟
محمد
حالا بعضی وقتها که آقای ظریف حرفها درستی می زند که نباید آن را محکوم کنیم، بلکه باید آن را تایید کنیم.
البته این روش به مذاق برخی اصلاح طلبان خوش نمی آید.
از هر حرف و کار حقی باید دفاع کنیم، ان شاء الله آقای ظریف هم به جمع اصولگرایان راستین بپیوندند!
کسی حرف ظریف را محکوم نمی کند بحث بر سر برخورد غیر منصفانه و کینه توزانه به اصطلاح اصلاح طلبان است که اگر یک حرف واحد از طرف مقابل زده شود محکوم است اما از طرف دیگران نه