پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

واکنش فتح اله زاده به کی‌روش

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 355417
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من هیچ وقت کی‌روش را حضوری ندیدم که بخواهم به او قولی بدهم.
به گزارش جهان؛ علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه چرا همراه تیم استقلال به عربستان نرفت، اظهار داشت: برای یکی از بازیکنان ما مشکلی پیش آمد و به خاطر حل آن مجبور شدم بمانم که خوشبختانه این مشکل هم حل شد. به هر حال قسمت نبود و بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا در صورت پیروزی امشب استقلال مقابل الشباب جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی بخشیده می‌شود یا خیر،‌گفت: به غیر از بازی امشب یک بازی دیگر هم در پیش داریم. پس بهتر است صبر کنیم و ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

مدیرعامل استقلال در جواب این پرسش که آیا روز یکشنبه هفته آینده به کمیته انضباطی می‌رود یا خیر،‌گفت: آقای کی‌روش بیکار است و دنبال دعوا می‌گردد. هر گاه او به کمیته انضباطی بیاید من هم می‌روم . او در یک برنامه زنده تلویزیونی هر چه دلش خواست به من توهین کرد.

وی درباره صحبت‌های هادی آیت‌اللهی عنوان کرد: آقای آیت‌اللهی از دوستان خوب ماست و به قول او باید کاری کرد که دو طرف یعنی استقلال و تیم ملی به هم نزدیک شوند. ولی حرف ما هم منطقی است. تیمی که دو ماه فرصت برای آماده‌سازی دارد برایش ۳-۴ روز فرقی نمی‌کند. ما یک سال فرصت را از دست داده‌ایم و می‌خواهیم در حالی که لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است آن را مهم ندانیم. اگر شب گذشته سپاهان بازیکنان خود را نداشت می‌توانست چنین بردی به دست آورد. قطعا با کمک ملی‌پوشانش توانست تیم السد قطر را در هم بکوبد چرا می‌خواهند اقتدار تیم‌های ایرانی را بگیرند. من از کی‌روش گله‌مند هستم به خاطر اینکه به جای روحیه دادن به بازیکنان ملی‌پوش ما روی اعصاب‌مان راه رفت.

وی با اشاره به برخی کارشناسی‌ها در رادیو بابت عدم حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی گفت: مردم می‌دانند که برخی صحبت‌ها کارشناسی نیست و حب و بغض در آن دخیل است. تیم ملی برای آماده سازی چیزی از دست نمی‌دهد. حضور در لیگ قهرمانان هم در نوع خودش ارزشمند است. اگر دوستان معتقدند چون در چند سال اخیر باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان مقامی کسب نکرده‌اند و امسال هم مثل سال‌های گذشته بهتر است همه این فوتبال را تعطیل کنیم و فقط به تیم ملی برسیم. آیا تیم‌های کره جنوبی و ژاپن از حالا در اردو هستند؟ ما واقعا نوبرش را آوردیم. همه با هم اتحاد پیدا کرده‌اند و ناجوانمردانه در حال زدن استقلال هستند اما برای ما مهم شادی هواداران است و به خاطر آنها حاضریم به کمیته انضباطی هم برویم. اکنون شرایطی شده که از هوا و زمین علیه ما حمله می‌کنند فقط کم مانده ماهواره‌ها به ما حمله کنند. اگر ما بتوانیم امشب نتیجه بگیریم قدرت فوتبال‌مان را افزایش داده‌ایم. فکر می‌کنم دوستان چشم کفاشیان را دور دیدند و همه دق ودلی خود را سر من پیاده کرده و خواستار حضورم در کمیته‌های انضباطی شده‌اند.

فتح‌الله‌زاده در باره اینکه نبی اعلام کرده او و قلعه‌نویی در حضور کی‌روش قول همکاری داده است، گفت: من هیچ وقت کی‌روش را حضور ندیدم که به او قولی بدهم و فقط گفتم اگر شرایط‌مان مناسب باشد به تیم ملی کمک می‌کند. چرا دوستان ما را درک نمی‌کنند. حالا که شرایط استقلال بد است چرا آنها با ما همکاری نمی‌کنند. استقلال و پرسپولیس هم به اندازه تیم ملی در اولویت هستند. در این قضیه استقلال مظلوم واقع شده ولی من به خاطر هواداران همه چیز را تحمل می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه در حالی که بین امیر قلعه‌نویی وعلیپور رابطه خوبی حاکم نیست، چطور علیپور در سفر به عربستان استقلال را همراهی می‌کند، اظهار داشت: باید بگویم که حضور علیپور در کاروان استقلال به پیشنهاد خود قلعه‌نویی بوده است من هم نمی‌دانم او چه احساسی داشت ولی خواسته خود او بود.

وی در پایان در خصوص اینکه برای خیلی‌ها سؤال است که چرا عزیزمحمدی در همه سفرهای زیارتی در کاروان استقلال حضور دارد، عنوان کرد: چون عزیزمحمدی کارهای مربوط به مکه را انجام می‌دهد و برای هماهنگی بیشتر او را در سفرهای زیارتی با خود می‌بریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب فتح الله زاده بهتر بود منافع ملی رو به منافع تیمش ترجیح میداد. این آقایون همونهایی هستند که تا تیم ملی یه مقدار ضعیف عمل کنه داد و بیدادشون گوش عالم رو کر میکنه!