چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری ۹۴

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 405015
مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری علوم پزشکی ۹۴ تمدید شد و داوطلبان می‌توانند از ۲تا ۶ اسفند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متقاضیان شرکت در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مهلت های مقرر موفق به انجام مراحل ثبت نام نشدند می توانند در تاریخ دوم اسفندماه تا ۶اسفندماه با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir مجاز هستند با رعایت مندرجات راهنمای ثبت نام در آزمون دوره مربوطه نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند نیز می توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات فرم ثبت نامی و تکمیل مدارک ارسالی اقدام کنند.

پیش از این مهلت ثبت نام از ۸ تا ۲۲ دیماه تعیین شده بود.

چهل و دومین آزمون دستیاری پزشکی رأس ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۴ به طور همزمان در ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۷، ۸ و ۹ اردیبهشت ۹۴ از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است.

کلید آزمون بعدازظهر روز شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۴ بر روی سایت اینترنتی قرار خواهد گرفت.

داوطلبان می توانند پس از اعلام کلید آزمون از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۴ نسبت به ارسال اعتراض به سوالات آزمون مذکور منحصراً به صورت اینترنتی اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *