پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

هشدار آمریکا به معامله کنندگان با ایران!

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 449116
دولت آمریکا به بانکداران این کشور و دیگر کشورها درباره معامله و سرمایه گذاری در ایران هشدار داده است.
هشدار آمریکا به معامله کنندگان با ایران!
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه صهیونیستی هاآرتص نوشت: دولت آمریکا به بانکداران این کشور و دیگر کشورها درباره معامله با ایران و سرمایه گذاری در این کشور هشدار داده و اعلام کرده است که تحریم های این کشور هنوز به قوت خود باقی هستند.

دولت اوباما به طور محرمانه به دولت های خارجی و بانکداران آمریکا هشدار داده است که تحریم های موجود بر ضد ایران همچنان به قوت خود باقی هستند و درباره هرگونه شتابزدگی در سرمایه گذاری شرکت های غربی در صنعت نفت و دیگر بخش های اقتصادی ایران تا مادامی که این کشور به مفاد توافق ژوئیه پایبند باشد، هشدار داده است.

وزارت خارجه آمریکا اخیرا پیامی محرمانه به تمامی سفارت خانه های خود در سراسر جهان ارسال کرده و بر این موضوع که تحریم های ایران همچنان به قوت خود باقی هستند،تاکید کرده است.

در این پیام آمده است که تحریم های ایران تا مادامی که آژانس بین المللی انرژی اتمی موضوع پایبندی ایران به مفاد توافق اتمی را راستی آزمایی نکند رفع نخواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *