جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تمديد مهلت ثبت‌نام کارداني بی‌آزمون آزاد

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 377215
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا ۲۵ شهریور تمدید شده است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد؛ دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: لذا داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: هر داوطلب می تواند یک رشته/محل را انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت‌نام کند و داوطلبان پس از ثبت اینترنتی با پرینت از ثبت‌نام خود می‌توانند از هشتم شهریور به واحدی که ثبت نام کرده‌اند مراجعه کنند.

معاون سنجش و پذیرش درباره رعایت شرط تجانس گفت: داوطلبان مقطع کاردانی پیوسته ملزمند شرط تجانس را رعایت کرده و رشته هایی را انتخاب کنند که با رشته تحصیلی آن‌ها تجانس داشته باشد به غیر از رشته تربیت بدنی که از این قاعده مستثنی است و تمام علاقه مندان با هر رشته تحصیلی در دیپلم می توانند در رشته تربیت بدنی ثبت نام کنند و مشغول تحصیل شوند.

وی افزود: داوطلبان در نظر داشته باشند برای ثبت نام در مقاطع کاردانی ناپیوسته نیازی به رعایت شرط تجانس نیست و هر داوطلب می‌تواند بدون توجه به نوع دیپلم خود در هر رشته/محلی که علاقه‌مند است ثبت‌نام کند.

علوی فاضل در پایان گفت: هرچند فرصت ثبت نام برای مقاطع کاردانی تا بیست و پنجم شهریور وجود دارد اما لازم است داوطلبان هرچه سریعتر در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت‌نام را انجام دهند تا امکان ادامه تحصیل در واحد دانشگاهی مورد نظر خود را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *