شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

مجمع عمومی خانه احزاب به حدنصاب نرسید

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 427417
برگزاری مجمع عمومی عادی خانه احزاب به دلیل حدنصاب نرسیدن اعضا در جلسه امروز(پنج شنبه)، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، برگزاری مجمع عمومی عادی که قرار بود بعد از ظهر امروز(پنجشنبه) و پس از مجمع عمومی فوق العاده برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

همچنین قرار شد هیات رییسه فعلی که مجمع عمومی فوق العاده را برای اصلاح اساسنامه برگزار کردند تا تعیین هیات رییسه جدید به فعالیت خود ادامه دهند و مجمع عمومی عادی را در آینده برگزار کنند.

مصطفی کواکبیان در این جلسه با توجه به احتمال ضیافت افطاری عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با احزاب سیاسی پیشنهاد داد که در آن جلسه هیات رییسه برای مجمع عمومی عادی برگزار شود که به تصویب دبیرکل های حاضر در جلسه نرسید و قرار شد بعد از ماه مبارک رمضان مجمع عمومی برگزار و هیات رییسه در آن جلسه انتخاب شوند.

مجمع عمومی فوق العاده خانه احزاب برای اصلاح اساسنامه و بررسی پیشنهادات احزاب صبح امروز پنجشنبه در تالار الغدیر وزارت کشور برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *