سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
پس از مشورت علی پروین با بزرگان دهه ۴۰ و ۵۰ پرسپولیس

اسامی تیم ستارگان پرسپولیس اعلام شد

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب: 326617
اسامی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس برای رویارویی مقابل ستارگان میلان اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری نشست محمد رویانیان با علی پروین و دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و متعاقب آن نشست بزرگان دهه ۴۰ و ۵۰ پرسپولیس در باشگاه و مشورت و تبادل نظر درباره نحوه انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس اسامی این تیم برای رویارویی با میلان اعلام شد.

در این باره علی پروین به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم و حالا هم تاکید می کنم این بازی می تواند بهانه ای برای همدلی و اتحاد هرچه بیشتر خانواده بزرگ پرسپولیس باشد. این بازی بهانه ای شده تا کدورت ها و دلخوری ها را کنار بگذاریم و همه آنهایی که به عشق پرسپولیس و هواداران روزگاری در این تیم بوده و دوران جوانی‌شان را با این تیم سپری کرده‌اند بیایند و کنار هم باشند. خدا را شکر پرسپولیس بزرگان و مردان پرافتخار بسیاری دارد و انتخاب یک تیم برای یک بازی شاید سخت ترین کار ممکن باشد اما ماشاءالله پرسپولیسی‌ها آن قدر با معرفت و صمیمی هستند که وقتی دور هم جمع شوند این حرف که کی بازی کند معنی و مفهومی پیدا نمی‌کند.

وی افزود: ما یک جلسه با آقای رویانیان داشتیم و یک نشست صمیمی هم با بزرگان پرسپولیس و آنهایی که بانی شکل گیری پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا بودند. با آقایان جاسیمان ، کلانی ، معینی ، ممبینی، طاووسی ، وطنخواه و خوردبین در باشگاه جلسه داشتیم. آقای ظلی عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال هم به دعوت بنده قبول زحمت کرده و تشریف آورده بودند تا با فدراسیون هم هماهنگ باشیم. بنده هم روز سه شنبه و هم امروز با این عزیزان و بزرگان یا جلسه داشتم یا تلفنی صحبت کردم ، آقای رضا وطنخواه چون در تبریز بودند نتوانستند در جلسات حضور یابند ، با آقای همایون بهزادی هم چون در کرج ساکن هستند و کسالت داشتند تلفنی صحبت کردم. این دوستان ما نظرات و دیدگاه هایی داشتند که آنها را در نظر گرفتیم. بنده هم چند وقتی بود روی این موضوع فکر می کردم که چه کنیم و با چه معیاری تیم را شکل دهیم. در نهایت سه لیست انتخاب کردیم. یک لیست نفراتی که در تمرینات حضور پیدا می کنند و از بین آنها ۲۰ الی نهایت ۲۵ نفر برای بازی انتخاب می شوند. یک لیست هم شامل بزرگان پرسپولیس است که به علت عدم آمادگی جسمانی و آسیب دیدگی ها قادر به بازی نیستند اما در مراسم خاص، تمرینات ، کنفرانس خبری ، خداحافظی مهدوی کیا ، ضیافت شام و ... کنار تیم خواهند بود. همچنین عزیزانی که طی این سال‌ها از پیشکسوتان و باشگاه به طرق مختلف حمایت مالی و معنوی کرده اند در کنار این تیم از روز اول خواهند بود. اعضای کادر تیم هم پس از مشورت با دوستان انتخاب شده اند. البته ممکن است نام افرادی از قلم افتاده باشد که در این صورت متعاقبا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس در ادامه گفت: آقای رویانیان در جلسه سه روز پیش تاکید کردند که ملاک انتخاب نفرات موافق بودن یا مخالف بودن پیشکسوتان با ایشان نباشد که باید از چنین دیدگاهی تقدیر کرد . همچنین انصافا ایشان در لیست هیچ دخالتی نکرده و حتی یک بار هم از ما سوالی در این باره نپرسیدند و صرفا طی یکی دو روز اخیر برای تشکر از بنده و سایر بزرگان پرسپولیس تماس‌هایی با ما داشتند. آقایان منتقمی، استیلی و قدوسی هم با ما در تماس بوده و امروز هم به دفتر بنده آمدند تا اقدامات مربوط به پشتیبانی برای بازی را انجام دهند. ما روز شنبه و یکشنبه و سه شنبه ساعت سه بعدازظهر در ورزشگاه کارگران تمرین می‌کنیم و هیچ محدودیتی برای هواداران و رسانه‌های وجود ندارد و جا دارد از همکاری مدیران ورزشگاه کارگران که زمین را در اختیار ما قرار دادند تقدیر و تشکر کنیم.

علی پروین اسامی اعضای تیم ستارگان پرسپولیس را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

بزرگان پرسپولیس که تیم را از زمان شروع تمرینات همراهی خواهند کرد: همایون بهزادی ، جعفر کاشانی ، حسین کلانی ، امیر عابدینی ، بیوک و رضا وطنخواه ، هادی طاووسی ، فریدون معینی ، فریدون ممبینی ، کاظم رحیمی ، ابراهیم آشتیانی ، محمد دادکان ، محمد مایلی کهن ، محمد صادقی ، بهرام میرشیبانی ، علیرضا عزیزی ، محمدحسن انصاری فرد ، عباس کارگر ، وازگن سفریان ، محمد رزمجو ، داریوش مصطفوی ، جواد الله وردی ، جواد منافی ، محمد دستجردی ، محمد زادمهر ، بیژن ذوالفقارنسب ، ناصر نورایی ، یعقوب فاطمی مقدم و مصطفی قنبرپور.

اسامی کادر تیم: حمید جاسمیان (مدیر) ، محمود خوردبین (سرپرست) ، کاظم سیدعلی خانی و محمد پنجعلی (دستیار) ، علی قربانی (پزشک) ، رضا ریاضتی (مدیر امور رسانه ای) ، روح الله صابری و علی شاجانی (ماساژور) ، الیاس مژده جو و حسین رحیمی کرمانشاهی(تدارکات)

اسامی حامی پیشکسوتان و باشگاه که در کنار تیم خواهند بود: حسین کلانی ، حسین هدایتی ، احمد یوسفی ، آقای طباطبایی ، شاهین خلیج

بازیکنان: حمید درخشان ، ضیاء عربشاهی ، حسین کاشی نژاد ، وحید قلیچ ، بهروز سلطانی ، ناصر محمدخانی ، جواد حسن زاده ، روح الله عبادزاده ، مرتضی فنونی زاده ، نادر محمدخانی ، رحیم یوسفی ، محسن عاشوری ، مرتضی کرمانی مقدم ، سعید نعیم آبادی ، حسن شیرمحمدی ، سعید عزیزیان ، فرشاد پیوس ، حسین عبدی ، حمید استیلی ، مجتبی محرمی ، محمد خاکپور ، نادر باقری ، محمود خوراکچی ، بهزاد داداش زاده ، رضا شاهرودی ، علی دایی ، افشین پیروانی ، احمدرضا عابدزاده ، مهدی مهدوی کیا ، نعیم سعداوی ، نیما نکسیا ، بهروز رهبری فرد ، یحیی گل محمدی ، کریم باقری ، ادموند بزیک ، مهرداد میناوند ، حامد کاویانپور ، مهدی هاشمی نسب ، اسماعیل هلالی ، داود فنایی ، علی انصاریان ، پایان رافت ، مهدی تارتار ، رحمان رضایی ، رضا جباری ، حسن خان محمدی ، علیرضا امامی فر ، علی کریمی ، پژمان جمشیدی ، هادی مهدوی کیا ، بهنام ابوالقاسم‌پور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *