جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان پرداخت شد

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 356812
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در فروردین‌ماه پرداخت شده است.
به گزارش جهان، علی اصغر بیات در گفت‌وگو با فارس درباره پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان اظهار داشت: مابه‌‌التفاوت حقوق تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی در فروردین‌ماه واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر را تحت پوشش خود دارد، افزود: کانون بازنشستگی تأمین اجتماعی با هماهنگی سازمان سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان را مدنظر گرفته است و این سفرها با اولویت ثبت‌نام به زودی آغاز می‌‌شود.

بیات درباره اتمام تأمین اجتماعی در بیمه سلامت بیان داشت: بازنشستگان این سازمان که خود را صاحبان اصلی آن می‌دانند موافق این ادغام نیستند چرا که تأمین اجتماعی از عهده ارائه خدمات درمانی به خوبی برمی‌آید و نیازی به جداسازی درمان از این سازمان نیست.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تأکید کرد: سالیان سال است تأمین اجتماعی با ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش خود که بیش از نیمی از جمعیت کشور را در برمی‌گیرد در حال خدمات‌رسانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرداخت کردند اما چه پرداختی؟ ت.رم 36 دردص. مصوبه افزایش حقوق 25 درصد . میزان اضفاه پرداختی حدود 20 درصد. واقعا چه محاسبات دقیقی
مگر قرار نبود ٢٥ در صد افزايش حقوق بد هند!!!!؟