چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

براي تشويق شدن پول خرج نمي کنم!

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 346318
مسعود ابراهيم زاده مدافع چپ تراکتور در بازي با راه‌آهن هو شد و در رختکن گريه کرد.
  به گزارش جهان به نقل از نود، مسعود ابراهيم زاده مدافع چپ تراکتور در بازي با راه‌آهن هو شد و در رختکن گريه کرد. اين بازيکن که در چند روز گذشته خيلي ناراحت بود ديروز حرف هاي نگفته اش را در مصاحبه اي با ۹۰ گفت

موافقي اول از بازي با مس شروع کنيم.

بله اين بازي خيلي خاطره انگيز بود . اولين قهرماني ام را در تراکتور تجربه کردم. به نظر من اين بازي خيلي سخت بود اما چون قهرماني مي خواستيم برديم و جام را با حمايت هواداران به تبريز آورديم.چون ليگ را از دست داده بوديم براي قهرماني جنگيديم.

بعد از قهرماني خيلي از بازيکنان از جمله نصرتي و انصاري فرد هم گفتند تو يکي از بهترين بازيکنان زمين بودي.

از خودم خيلي راضي بودم البته تمام بچه ها تلاش کردند. بله به نظر خودم هم يکي از بهترين بازيکنان زمين بودم .

سازنده گل هم بودي؟

بله روي پاس من کريم انصاري فرد جلو رفت و آقا سعيد گل زد.

تو که در بازي با مس خوب بودي وبومي هستي چرا بايد هو شوي؟

چون بومي هستم من را دوست ندارند! البته بعضي از تماشاگران من را هو کردند. بازيکنان بومي در اين تيم خيلي اذيت شدند. وقتي بازي مي کنيم مي گويند؛چرا فلاني بازي مي کند و وقتي هم بازي نمي کنيم باز ايراد مي گيرند. مثلا پيام صادقيان که تبريزي است در پرسپوليس بازي مي کند و در اين تيم هم پيشرفت کرده اما مي گويند،چرا از تبريز رفته؟ به هر حال به بازيکنان بومي و تبريزي اهميت نمي دهند و من از اين مسئله خيلي ناراحت هستم.

تو از ۱۴ سالگي در اين تيم بودي پس بايد از تو حمايت شود؟

نمي دانم چه بگويم ؟حسود خيلي زياد هست و بعضي ها نمي خواهند بازيکن همشهري شان پيشرفت کند. غير بومي ها به اين تيم مي آيند و پول ميلياردي مي گيرند. نوش جانشان ولي قرارداد مالي بومي هم خيلي کم است و به ما تبريزي ها بها نمي دهند.

تو هم کم پول گرفتي؟

مديريت قبلي در پرداخت ها توازن را رعايت نکرده و به همين دليل من خيلي کم پول گرفتم . البته بچه هاي ديگر تيم هم هستند که کم پول گرفته‌اند.

واقعا در بازي با راه آهن چه اتفاقي افتاد و هو کردن‌ها از کجا شروع شد؟

من خوب بازي کردم. فوروارد نبودم که موقعيت تک به تک را به بيرون بزنم يا گل به خودي نزدم که من را هو کنند. از نيمه دوم اين هو کردن ها شروع شد. هواداراني که سمت نيمکت خودمان هستند خودجوش همه را تشويق مي کنند و عاشق تراکتور هستند. در نيمه اول طبق سنت از بازيکنان قديمي شروع به تشويق کردند و بعد از اسدي و نصرتي به عنوان سومين نفر من تشويق شدم.اما در نيمه دوم هواداراني که روبرو نشسته بودند همه را تشويق کردند جز من!

در رختکن هم گريه کردي؟

خيلي ناراحت بودم و وقتي حمايت بازيکنان را ديدم گريه کردم. از کساني که انتظار نداشتم پشتم ايستادند و به من دلداري دادند.

به همين خاطر بازيکنان دير به زمين رفتند تا جشن قهرماني را شروع کنند؟

بازيکنان پيراهني که براي جشن قهرماني بود را نپوشيدند . علي آقا کريمي و بقيه بازيکنان مثل نصرتي ،کياني ،کريميان ،لک ،فخرالديني ،اسدي و.. پشت من بودند و گفتند؛"چرا بايد با بازيکني که تبريزي است و همزبان همين مردم است اين رفتار را کنند؟ ما براي جشن قهرماني نمي رويم."آنها گفتند؛"مسعود جلوي مس بهترين بازيکن ما بوده و نبايد هو شود." حتي بازيکنان به آقاي آذرنيا گفتند ؛ما به زمين نمي رويم و لباس نمي پوشيم.

پس بازيکنان از تو حمايت کردند؟

کساني که اصلا توقع نداشتم از من حمايت کردند اما کسي که ادعاي رفاقت مي کندو ۵،۶ سال است هم تيمي هستيم لباس پوشيد و براي گرفتن جام مي خواست به زمين برود! خودش مي داند منظورم چه کسي است.

نمي خواهي اسم ببري؟

نه من اسم نمي برم بچه هاي تيم در رختکن شاهد بودند.

توني تو را به زمين برد؟

توني و آنتونيو به من دلداري دادند و مسئولان تيم هم به رختکن آمدند. توني به من گفت:"به بازي با الاتحاد فکر کن،اين مسائل مي گذرد."چند بار بازيکنان را صدا کردند که کسي به زمين نرفت. بالاخره من را به زمين بردند و بزرگترهاي تيم کاپ را به من دادند. حتي جواد کاظميان گل را به هواداران داد و در زمين نماند. حتي بعد از پايان بازي ساعت ۱۱ شب توني به من زنگ زد و حالم را پرسيد.

ظاهرا گفته بودي بعضي ها براي تشويق پول مي دهند..

بله بعضي ها پول خرج مي کنند. من بارها گفتم و باز هم گفتم، يک ريال خرج نمي کنم. عزت و لذت دست خداست. من اين پول را به پدرو مادرم مي دهم که دعاي خيرشان هميشه پشت من است.

شايد هواداران به خاطر اعتراضت بعد از تعويض در بازي با فجر ناراحت هستند؟

من در آن بازي به خاطر موقعيت تک به تکي که از دست داده بودم روي زمين نشستم.

اين اتفاق براي بازيکنان غير بومي مثل فخرالديني هم افتاد؟

در بازي با داماش من تنها کسي بودم که جلوي ميلاد را به خاطر هواداران گرفتم اما چند هفته بعد اين بلا سر خودم آمد!

حتما از شايعه تباني هم خبر داري؟

تباني کدام است؟ ما خيلي خسته بوديم و به خاطر قهرماني مغرور شده بوديم و بازي را شل گرفتيم وگرنه در بازي هاي بعدي نتيجه مي گيريم و اين تهمت ها به تراکتور نمي چسبد.

مسلما براي بازي با الاتحاد انگيزه زيادي داري؟

اولا دوست دارم تراکتور پيروز شود آن هم به خاطر هواداران. شايد بعضي هواداران من را دوست نداشته باشند اما من تمام هواداران تراکتور را دوست دارم. مي خواهم بهترين بازي ام را انجام دهم تا حسودان ببينند برد تراکتور برايم خيلي مهم است.

راستي با توني شرايط تيم بهتر شده؟

اگر اين دو باخت را فاکتور بگيريم شرايط از لحاظ روحي خيلي خوب شده. البته جلالي هم خيلي زحمت کشد اما توني توانست تيم را خيلي خوب جمع و جور کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *