پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۹

قتل قهرمان کشور تأييد شد

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 456514
اين بار خبرهايي که از مرگ دلخراش بابک محمدي حکايت داشت تاييد شد تا پليس تحقيقاتش درباره مسببان اين جنايت را آغاز کند.
 به گزارش جهان به نقل از جام، بابک محمدي اهل سنندج که غير از ورزش حرفه اي، خوانندگي هم مي کرد ديروز به قتل رسيد و تصاويري از نحوه قتلش که يک چاقو در سرش فرو رفته بود، در فضاي مجازي منتشر شد که موجب جريحه دار شدن افکار عمومي شد.

رشته پرورش اندام بارديگر خبرساز شد و پس از حوادث خونيني که طي دو سه سال اخير پيرامون قهرمان هاي اين رشته در ايران رخ داد، اين بار خبرهايي که از مرگ دلخراش بابک محمدي حکايت داشت تاييد شد.
قتل مشکوک قهرمان پرورش اندام کشور که مورد ترديد قرار گرفته بود، تاييد شد تا پليس تحقيقاتش درباره مسببان اين جنايت را آغاز کند.
تا اين لحظه اخبار بيشتري درباره دليل قتل فجيع اين ورزشکار سرشناس منتشر و اعلام نشده است. بابک محمدي اهل سنندج که غير از ورزش حرفه اي، خوانندگي هم مي کرد ديروز به قتل رسيد و تصاويري از نحوه قتلش که يک چاقو در سرش فرو رفته بود، در فضاي مجازي منتشر شد که موجب جريحه دار شدن افکار عمومي شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطف کنند چند نفر از آن مستشارها را بفرسند سنندج که قاتل را پیدا کنند!!!!
مگر این که شما سنندج را کشور دیگری حساب کرده باشید
کنایه بی معنی و تفرقه برانگیز و بی ربط
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
این پاسخ بسیار سخیف و بچه گانه است ! داداش من قتل در تمام دنیا و در تمام جوامع بشری اتفاق میافتد ولی ترور های سازمان یافته است که ملاک و درجه امنیت جوامع بشری است . چقدر خوب است قبل از اظهار نظر کمی فکر شود .
کمی دقت کن ! دور تا دور ایران در افغانستان و پاکستان و عراق و ترکیه و اکراین یا انفجار رخ میدهد یا اینکه گله ای مشغول سربریدن هستند ! تا بحال فکر کرده ای چرا چنین اتنفاقاتی شکر خدا در ایران رخ نمیدهد ؟ اگر بیشتر دقت کنی معنی حرفی را که سردار کوثری به فرانسویها زده متوجه میشوی !
آدم بی عقل و منطق.... خدا شفات بده..
دانشجو
داداش هرکس وظیفه ای دارد پیدا کردن قاتل وظیفه نیروی انتظامی و دستگاه قضا می باشد و نه ارتش و سپاه لطفا کمی فکر کن و بعد حرف بزن
عجله نکن پیدا میکنند
محمدعلی اکبری: من را در تلگرام به قتل رساندند

محمد اکبری قهرمان بدنسازی اهل شیراز، قربانی بزرگ شیوع شایعه در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام است