شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
وقتي انتقادات بازيكنان به گوش سرمربي مي‌رسد

سه یاغی آبی‌پوش در یک‌قدمی اخراج

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 418813
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: این روزها استقلال کانون حاشیه‌ها و اتفاقات زیادی است. نتایج ضعیف باعث شد شانس‌های قهرمانی این تیم کاهش پیدا کرده و آنها برای گرفتن مجوز لیگ قهرمانان آسیا هم کار سختی داشته باشند.

در اين روزهاي حساس اخبار زيادي از اردوگاه استقلال به بيرون درز پيدا مي‌كند. بعد از جر و بحث سرمربي اين تيم با چند بازيكن ملي‌پوش، اتفاق جديدي در راه است. در يكي، دو روز گذشته ۴، ۵ بازيكن استقلال كه جزو ستاره‌هاي بزرگ اين تيم محسوب مي‌شوند، پيش از يكي از جلسات تمريني‌شان انتقادات تندي را از سرمربي‌شان داشته‌اند. آنها در محفل دوستانه‌شان بر اين باور بودند كه بيشتر ناكامي‌هاي استقلال به سرمربي و اعضاي كادرفني ارتباط دارد. يكي از اين بازيكنان كه آتشش تندتر از بقيه بود، مي‌گفت: چرا تيموريان رفت، مگر بازيكن كوچكي بود؟ او مي‌توانست در نيم‌فصل به استقلال كمك‌هاي زيادي كند. الان در تراكتورسازي ليدر است و در هر بازي مي‌درخشد. اگر او را فراري نمي‌دادند، مي‌ماند. بازيكن ديگري ادامه داد: الان روي نيمكت چند مربي داريم؟ كدام‌يك مي‌توانند در شرايط بحراني كمك كنند؟

يك نفر را نداريم كه وقتي بازي گره مي‌خورد، بيايد به سرمربي بگويد اين كار را انجام بده. متأسفانه بعضي‌ها به جاي كار فني خبرچيني مي‌كنند! بعد نوبت به يك مدافع استقلال رسيد، او مي‌گفت: مدام بازيكنان را عامل ناكامي مي‌دانند. يك بار نمي‌گويند ما نقش داشتيم. خداوكيلي فقط ما بازيكنان مقصر هستيم؟ بازيكن ديگر مي‌گفت: جلسه مي‌گذارند و مي‌گويند حرف بزنيد اما هركس ايرادي بگيرد، با او چپ مي‌شوند. الان مشكلات مالي پدرمان را درآورده است. چند ماه پول نگرفته‌ايم، هي امروز و فردا مي‌كنند. به خدا طلبكارم روزگارم را سياه كرده. با اين اوضاع چطور تمركز داشته باشيم؟

اين انتقادات كه در جمع دوستانه برخي از بازيكنان مطرح شد، در كمترين زمان ممكن به سرمربي استقلال منتقل شد و او شاكي و عصباني شد. اگرچه فعلاً پاسخي به اين انتقادات نداده است اما گفته مي‌شود ظرف چند روز آينده واكنش تندي به اين موضوع خواهد داشت؛ واكنشي كه شايد جنجال بزرگي را رقم بزند. اگر ديديد بعد از ديدار با پديده دو، سه بازيكن استقلال اخراج شدند، اصلاً تعجب نكنيد چرا كه گفته مي‌شود مربي اين تيم تصميم نهايي‌اش را براي كنار گذاشتن منتقدانش گرفته و منتظر فرصت مناسب است تا آن را عملي كند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... هی پیاز داغشو زیاد کن بابا برید فکری بکنید تا سقوط نکنید