جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

پروژه رفع حصر کروبی کلید خورد

دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 203118
طی روزهای اخیر برخی چهره های سیاسی برجسته متمایل به اصلاح طلبان طی دیدارهای مختلفی با بزرگان اصولگرا درخواستی را برای رفع حصر مهدی کروبی از سران فتنه طرح و بیان کرده اند!
ندای انقلاب نوشت: تلاش برخی چهره های موثر سیاسی برای رفع حصر مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات ۸۸ شدت گرفته است.

تلاش برخی چهره های موثر سیاسی برای رفع حصر مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات ۸۸ شدت گرفته است.

طی روزهای اخیر برخی چهره های سیاسی برجسته متمایل به اصلاح طلبان طی دیدارهای مختلفی با بزرگان اصولگرا درخواستی را برای رفع حصر مهدی کروبی از سران فتنه طرح و بیان کرده اند!

اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که رایزنی های فشرده ای در این زمینه صورت گرفته و علی رغم این که فتنه گران در تلاش مجدد برای احیای فتنه هستند این تلاش ها کاملا قابل تامل و با علامت سوال های فراوانی روبروست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما با دنیایی از سوال روبروییم که بابا بالاخره اینهمه فتنه و شرارت، محاکمه در پی نداشته؟ اونوقت آقایون دارن تلاش میکنن که تازه اونارو دوباره به قدرت برگردونن!
ما کجاییم و آقایون کجا؟!
اقایی که با دنیایی از سوال روبرو هستین .ایا خبر دارین که اتها مات اقای کروبی تا بحال در هیچ دادگاهی ثابت نشده .گیرم که همه حرفهای تندروهایی مثل شما درست باشه طبق قانون همین مملکت تا جرم کسی در دادگاهی بی طرف و صالح ثابت نشه هیچ کس نمی تونه تعرضی به آن کس داشته باشه .بجای اینکه حرفهای دیگرون رو چشم وگوش بسته قبول کنی بهتره بنشینین واسه خودتون تحلیل کنین . دوست عزیز همه اینا که میبینی جنگ قدرته که کمترین اثر رو برای مردم عادی داره .
Iran, Islamic Republic of
"اقایی که با دنیایی از سوال روبرو هستین .ایا خبر دارین که اتها مات اقای کروبی تا بحال در هیچ دادگاهی ثابت نشده ..."

دوست عزیز اگر استدلال شما رو معقول بدونیم باید ساده اندیشانه بگیم که رجوی و بوشو بن لادن و کلی خائن دیگر را نباید مجرم و خائن بدونیم چوندر دادگاهی صالح محاکمه نشدن! به نظرم شما داری با سفسطه و مغلطه روی خیانت های امثال کروبی ماله می کشی و خودتم می دونی که اگر یک دهم این خیانت ها در حق حکومت دلخواهت اتفاق می افتاد زمینو زمانو به هم می دوختی اما از بد روزگار مسئولین فقط بلدن از حق مردم حزب الله بزنن تا امثال شما جو نگیردتون در این شرایط حساس منطقه و کشور هوس سطل آشغال بازی و آتیش به خونه زندگی مردم زدن بکنید. اما به قول قرآن کریم "ان ربک لبلمرصاد" خدا در کمین است. برای خطاکاران و خواهیم دید روزی را که انتقام آبروی بر باد رفته نظام شهید داده اسلامی را از اربابان خائن شما و طرفداران بی انصافی چون شما خواهد گرفت. اما در باره اینکه گفتید اینها جنگ قدرته خب بفرمایید بلواهای سران فتنه برای چی بود جز این بود که خواستن به زور قدرتو از مردم بگیرن؟
ای کاش محاکمه ای در کار بود تا همه چیز رسمی مشخص می شد؟
ولی افسوس
United States
در جواب آقایی که استدلال درباره بوش و بن لادن و دیگران آورده اند باید گفت: آخی بمیرم الهی که الآن قدرت دست مردمه !!؟؟؟؟
فعلاً قدرت دست کسی هست که بیشترین بی قانونی رو داره انجام میده، از اجرا نکردن اوامر و فرمامین مقام معظم رهبری تا کوچک و حقیر کردن مجلس و قوانین مصوب آن
بهتره اگر شما دم از انصاف می زنید هر دو طرف را در معرض قضاوت قرار دهید و نه فقط یک طرفه به قاضی بروید.
موسوی و کروبی هرچه بودند دیگر تمام شدند و رفتند ولی امثال شماها نانتان در زنده نگه داشتن آنهاست.
Latvia
ما هم دنيايي سوال داريم در مورد خيلي هاي ديگر كه تريبون دارن ولي كجا ميشه پيگيري كرد سوالاتمون در مورد اختلاس دشمن شاد کن مدیر دولت مهرورز هم بماند