دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۴
۵

رئیس‌دفتر احمدی‌نژاد می‌مانم/ همه به من رای‌منفی ندادند

يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 303810
رئیس‌ دفتر رئیس جمهور سابق درباره برنامه خود پس از اتمام دولت گفت: آقای احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری دفتری خواهد داشت که ما به ایشان می‌رویم که اینجانب بازهم رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم.
رئیس‌دفتر احمدی‌نژاد می‌مانم/ همه به من رای‌منفی ندادند
به گزارش جهان، اسفندیار رحیم مشایی مشاور ارشد و رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور سابق در گفت‌و‌گو با فارس درباره اینکه برنامه شما از امروز یکشنبه همزمان با اتمام دولت دهم چیست؟، گفت: ما به دفتر رئیس‌جمهور دهم می‌رویم، ایشان دفتر دارد و بنده بازهم رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم.

مشایی در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد اعلام کرده که امروز به دانشگاه ایرانیان می‌رود، اظهار داشت: من از وی سوال نکردم، ولی برای راه‌اندازی به دانشگاه می‌رود؛ من رئیس‌ دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم و او هرجا که برود، من همراهی‌اش می‌کنم.

وی با بیان اینکه بنده در هیئت امنای دانشگاه ایرانیان هستم، تصریح کرد: راه‌اندازی دانشگاه برنامه ماست.

مشایی در خصوص برنامه ریزی برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ گفت: ۴ سال دیگر چه کسی می‌داند که چه اتفاقی می افتد و چه کسی می داند که زنده است.

مشایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری با ۱۱ رای منفی از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اید چرا اعتراض نکردید، گفت: یعنی همه به بنده رای منفی داده باشند؟ خیر این خبر درست نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر کاری دلت خواست بکن اما برای پاره ای مسایل از جمله اقتصادی و بانکهای کذا و کذا باید به مقامات ذیربط پاسخگو باشی
اگر اتفاقی نیافتاد چی؟
.....ر، در حد تيم ملي¡
خواهشاً ديگه از اين آقا گزارشي پخش نكنيد، بگذاريد اعصابمون راحت باشه!!!
امیر
خواهشا این آدم های کوچک را این قدر مطرح نکنید. اگر کسی در این دنیا هم بازخواستشان نکند آن دنیا باید جواب بدهند.همه باید جوابگو باشیم از تک تک رفتار، گفتار، تصمیمات و ... و هرکه مسئولیتش بیشتر جوابگویی اش نیز سخت تر است....
کسی که نگذاشت دارو دسته هاشمی به اب و نان برسند باید هم دشمن ول کن نباشد