جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ترافیک پرحجم در جاده چالوس

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 413610
سرپرست مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی چند استان کشور از ترافیک سنگین در جاده چالوس و همچنین محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: برابر آخرین اطلاعات دریافتی بارش باران در محورهای جنگل گلستان به چمن‌بید در استان گلستان، محورهای مواصلاتی استان مازندران، محور کهورستان به بستک در استان هرمزگان و محورهای بجستان به مشهد در خراسان رضوی و همچنین محور چابکسر در استان گیلان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین تردد خودروها در محور کرج به چالوس از محدوده تونل یک تا تونل ۳ و محورهای قزوین ــ کرج، قزوین ــ زنجان و قزوین ــ رشت از ترافیک سنگینی برخوردارند.

سرپرست مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد آزادراه تهران ــ قم در استان قم نیز دارای ترافیک سنگین خودروهای عبوری است.

به گزارش تسنیم، سایر محورهای مواصلاتی از ترافیکی روان و جوی آرام برخوردارند.

انتهای پیام/*
به اشتراک بگذارید
افسران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *