شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

گرد و خاک در آسمان تهران می‌ماند

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 371653
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد و غبار در 8 استان کشور خبر داد و گفت: آسمان تهارن طی دو روز آینده با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش جهان، مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار«محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان‌های سمنان، جنوب خراسان‌ رضوی، شمال شرق اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران و خوزستان باد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. همچنین ازفردا چهارشنبه شب مجددا توفان گرد و خاک در منطقه زابل آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه بارش پراکنده و گاهی وزش باد در سواحل دریای خزر و قسمت‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی دور از انتظار نیست.

به گفته وی، خلیج فارس و شرق دریای عمان در سه روز آینده و دریای خزر طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف همراه با باد و گرد و خاک در شهرهای غربی همرا ه با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۸ و ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۸ و۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *