پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

شماره حساب کمک به مردم یمن اعلام شد

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 431953
کمیته امداد به عنوان یکی از اعضای ستاد مردمی پشتیبانی از مردم مظلوم یمن آمادگی این نهاد را جهت دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مسلمان کشورمان اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید پرویز فتاح با اشاره به اینکه همزمان با آغاز بحران در یمن با مراجعات و درخواست‌های مردم کشورمان برای کمک به مردم یمن مواجه بوده ایم، گفت: این امر سبب شد تا کمیته مردمی برای جمع آوری کمک برای مردم یمن ایجاد شود.

وی در ارتباط با چگونگی جمع آوری کمک های مردمی مختص کمک به مردم یمن ادامه داد: حساب ریالی به شماره ۵۵۵۵ و حساب ارزی ۳۳۳۳ بانک ملی و ۰۱۰۲۵۴۰۲۵۴۰۰۹ سیبا نزد بانک ملی مختص کمک به مردم یمن اعلام شده است.

فتاح با بیان اینکه هم اکنون طرح های مختلفی همچون طرح اکرام، محسنین و اطعام برای مردم نیازمند داخل کشور با روش های نوین و جلوه های متفاوت در حال اجراست که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده است، افزود: اگر شماره حساب جداگانه برای کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن اعلام شده، هدف این است که اطمینان دهیم کمک‌های داخلی جمع آوری شده ربطی به کمک مردم یمن نخواهد داشت و بر اساس نیات مردم کمک ها هزینه خواهد شد.

رئیس کمیته امداد در ارتباط با اعضای ستاد کمک به مردم مظلوم یمن، یادآور شد: ستاد کمک به مردم مظلوم یمن تشکیل شده و امداد عضوی از آن ستاد است و ارگان های مختلف از جمله صدا و سیما، بسیج و هلال احمر نیز عضو این ستاد هستند.

فتاح با اشاره به هفته همبستگی با مردم مظلوم یمن، خاطر نشان کرد: از تاریخ ۱۹ تا ۲۷ تیرماه هفته همبستگی با مردم مظلوم یمن اعلام شده است و مردم می‌توانند در طی این مدت کمک‌هایشان را از طریق حساب های اعلام شده به مردم یمن برسانند.

وی افزود: پنجشنه ۲۵ تیر روز همبستگی با مردم یمن نیز کالاهای غیر نقدی در پایگاه ها و مساجد جمع آوری خواهد شد که نوع اقلام مورد نیاز و پایگاهها متعاقبا اعلام می شود.

وی در ادامه افزود: البته پس از این مدت این حساب ها بسته نمی شود و مردم همچنان می توانند کمک های ریالی و ارزی خود را به مردم یمن اهدا کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارتباط با چگونگی ارسال این کمک ها به دست مردم نیازمند یمن، خاطر نشان کرد: کمیته همبستگی با مردم یمن در مورد نحوه ارسال این کمک ها بررسی و سپس اعلام نظر می کند تا در صورت نیاز کمک به صورت نقد و یا اقلام امدادی و غذایی به مردم یمن برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *