شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲۲

بیانیه ۱۳ استاندار چه بود؟+اسامی امضا کنندگان

دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 165751
 ۱۳ استاندار سراسر کشور با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از جریان انحرافی در دولت، انگشت اتهام تخریب علیه دولت را به سمت یک جریان انحرافی دیگر در خارج از دولت بردند. 

به گزارش خبرنگار جهان ۱۳ استاندار در اردیبهشت امسال بیانیه ای صادر کردند که در آن اگر چه به ظاهر حمایت از رئیس جمهور است اما در واقع از برخی دولتمردان منتسبین به رئیس جمهور که مردم و رسانه ها از انها به جریان انحرافی یاد می کنند، حمایت شده است.

در این بیانیه ادعا شده که یک جریان انحرافی علیه دولت توسط فعالین و جریان های سیاسی شکل گرفته که مقابله با آن ضروری است. به عبارت دیگر ۱۳ استاندار در پی حمایت از جریان انحرافی در دولت و و زدن انگشت اتهام به جریان انحرافی شکل گرفته علیه دولت در خارج از دولت، هستند.

این بیانیه به امضای ۱۳ استاندار رسیده که اسامی انها به شرح زیر است:۱- روح اله احمدزاده کرمانی استاندار فارس۲-محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی۳- محمدحسن جهانبخش استاندار بوشهر۴- كرم‌رضا پيريايي استاندار همدان۵- حسین هاشمی استاندار هرمزگان۶- علي‌اصغر عنابستاني استاندار چهارمحال و بختياري۷-علیرضا شهبازی استاندار کردستان۸- محمد رئوفي‌نژاد استاندار زنجان۹- عباس رهي استاندار سمنان۱۰- سیدعلی اکبر طاهائی استاندار مازندران۱۱- مهدي سعادتي استاندار گيلان۱۲- قهرمان‌ رشيد استاندار خراسان جنوبي

نفر سیزدهم قوام نوذری، استاندار کهکیلویه و بویراحمد است. گفتنی است نوذری چنان نام خود و استان محل خدمتش را بد خط نوشته که با پرس و جو نام وی معلوم شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
بابا بالاخره منحرف كيه اين وسط؟
Iran, Islamic Republic of
چی کار کنند اگه از مشایی حمایت نکنند که بی کار می شوند و توی این اوضاع مشکلات بیکاری و ... حق دارند که از آقای میم حمایت کنند
Iran, Islamic Republic of
بابا بجاي اين بگير ببندهاي سياسي به فكر حل مشكلات مردم باشيد
بسه بسه بسه
Iran, Islamic Republic of
ترسیدن اگه حمایت نکنند مشایی اونا رو عزل کنه
دم اون استاندارنی گرم که حمایت نکردند ، اما مشایی ببینین با اونا چه می کنه (متاسفم برا احمدی نژاد با این همه مخالف مشایی بازهم با مشایی کار میکنه درسته احمدی نژاد رئیس جمهور است اما آقای دکتر(احمدی نژاد) با مشایی کار میکنه نه مشایی با دکتر)
Iran, Islamic Republic of
اکثرشون هم شمالی اند...
Iran, Islamic Republic of
ما از استاندارمون سوال کردیم در این مورد بابت امضایی که کرده بود، ایشون جواب دادن که این بیانیه مربوط به قبل از ماجرای وزرارت اطلاعات بوده و ربطی به جریان انحرافی نداره؛ شما برای رفع این شبهه، محتوای بیانیه رو نشون بدید تا ما هم از این قضیه به طور دقیق مطلع بشیم و قضاوت با خودمون باشه!
United States
در مورد اونايي كه امضا نكردن اينقدر خوش باور نباشيد ، بعضي ها شون مي خوان برا نمايندگي مجلس استعفا بدن مثل يكي كه اتفاقا اون هم شماليه
اقای ریس جمهور میبایست نام نیک و کارهای بزرگ و گره گشایی از مشکلات مردم و اهداف ماندگار برایش اصل باشد و دیگر مسائل فرع - اگر این دوره تمام شود امثال اقای مشایی فراموش خواهند شد و عملکرد ایشان مورد قضاوت مردم و تاریخ قرار خواهد گرفت - متاسفانه نفراتی از به اصطلاح گروه اقای مشایی در جای جای مملکت از جمله در سازمان منطقه ازاد قشم باعث ناراحتی و سرخوردگی مردم نسبت به دولت شده اند . اقای رییس جمهور در صورت خواست تغییرات باید تا زمان باقی است نسبت به تغییر این روش اقدام عاجل انجام دهد - هر چند عده ای معتقد هستند که شاکله این دولت با تفکر امثال اقای مشایی عجین و ترکیب شده است و این نصایح خریدار نداردو اوضاع روز به روز حادتر خواهد شد - مگر در اولین اقدام برای باور به تغییر شرایط اقایان مشایی و بقایی از مسئولیت های دولت توسط اقای رییس جمهور کنار گذاشته شوند. انگاه میتوان به تغییر روش گذشته امیدوار بود و در غیر این صورت با حضور آنان این صحبت ها بی فایده خواهد بود .
سوال جدی من اینه که چرا استانداران دیگه این بیانیه رو امضا نکردند و دوم اینکه چرا اکثرا شمالی هستند؟؟؟!!!
United Kingdom
شاید عمدی بد خط نوشته!!
Iran, Islamic Republic of
اصل بیانیه رومنتشرکن
Iran, Islamic Republic of
ما زمان آقای خاتمی بدتر از این رو دیدیم! تهدید به استعفا رو دیدیم. اینکه برامون حل شده است!
این بیچاره ها از مشایی میترسن و از اینکه تعویض بشن.
Iran, Islamic Republic of
به به ، آقاي جهانبخش چشم و دلت روشن ، خواهش مي كنم يك كمي هم به فكر مردم بيچاره استان بوشهر باشيد نه آقاي مشائي !!!
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من خبر دارم این بیانیه به صراحت از ولایت دفاع میکرد و احمدی نزاد را ولایی معرفی میکرد چرا جهان نیوز در پی فضا سازی است این کار بر خلاف ارمانهای نظام و رهبری است حالا اگه راست میگی نظر من رو هم بذارید بقیه بخونند
اولین استانداری که مخالف این بیانیه بوده و امضاش نکرده استاندار گلستان بوده پشت سرش بقیه هم شیر شدن و امضا نکردن دمشون گرم
Iran, Islamic Republic of
سعادتی که خیلی ادعای ولایت مداری می کرد چرا این کار رو کرد؟؟
آها یادم نبود که مازندرانیه
Iran, Islamic Republic of
شمالی ها جیگرشو دارن از رئیس جمهورشون دفاع کنند شماها کم آوردین ما نفهمیدیم آخرش شماها احمدی نژاد رو خوب میدونین یا بد
Iran, Islamic Republic of
اکثرا شمالی اند چون هم شهری آقای میم هستند دیگه گند زد به این مملکت جمعش کنید مردم گناه دارند به وضع مملکت برسید ردش کنید آقای میم رو بره بغل دست مهاجرانی
Iran, Islamic Republic of
استاندارها هم دست به كار شدند!!
بالاخره انتخابات، يار مي‌خواد!!
Iran, Islamic Republic of
باید اصل بیانیه درج بشه چون ممکنه هدف استنادار ها از این بیانیه مساله ی دیگری باشه نباید جهان با درج یک خط از خبر اون رو تحلیل کنه.
أف بر جیفه دنیا که چگونه عزت ، شرف و آزادگی را از انسان می گیرد