جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کارنامه شورا در سالی که گذشت

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 415159
اعضای شورای شهر تهران معتقدند عملکرد شورا در بعد نظارت هنوز آن گونه که باید نیست و باید نظارت مستمر و دائمی باشد.
به گزارش جهان، محسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران در گفتگو با مهر با بیان اینکه عملکرد شورای شهر در سال گذشته بد نبود اما معتقدم هنوز نتوانستیم متناسب با نیاز مردم به بهترین شکل ممکن عمل کنیم گفت: البته تشخیص نهایی با شهروندان است. گرچه در طول همه ایام کاری هفته از ۶ صبح تا ۱۰ شب وقت خود را وقف کار شورا کرده ام اما شخصا فکر می کنم تا رسیدن به آرمان هایمان راه زیادی در پیش داریم و هنوز نتوانستیم حق مردم را ادا کنیم.

شورا به پمپاژ مصوبه تبدیل شد


احمد حکیمی پور عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هم با بیان اینکه از عملکرد شورا در سالی که گذشت راضی نیستم و نمره ۱۵ را با ارفاق زیادی می دهم به خبرنگار مهر، گفت: شورا در سال ۹۳ به پمپاژ مصوبه تبدیل شده بود و در مقابل وظایف نظارتی خود را آن گونه که باید اعمال نکرد. متاسفانه خود شورا هم با محدود کردن خود در این حوزه مقصر است.

نظارت مستمر باشد


اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل نیزبابیان اینکه شورای شهر در سال ۹۳ نمره قبولی می گیرد، چراکه نسبت به سال اول فعالیت خود در این دوره، عملکرد بهتری داشت گفت:البته اگر نمره قبولی می دهم، به خاطر روند تصویب بودجه در ماه های پایانی امسال است که قدری از کم کاری شورا در ماه های قبل را جبران کرد و کمیسیون ها با دریافت اطلاعات توانستند به وظایف نظارتی خود عمل کنند. متاسفانه نظارت برنامه ای مستمر در شورا صورت نمی گیرد و اعمال نظارت بر روند اجرای مصوبات موردی است. این موضوع شاید بزرگترین نقص عملکرد شورا در سال ۹۳ بود که امیدوارم در سال پیش رو برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *