شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کمیل قاسمی به فینال رسید

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 379259
کمیل قاسمی دومین شکست سنگین را به روسیه وارد کرد تا به فینال سنگین‌وزن مسابقات جهانی کشتی آزاد برسد.
به‌ گزارش جهان به نقل از ایسنا، در مرحله نیمه نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان کمیل قاسمی نفر سوم المپیک لندن برابر حاجی مراد گاتسالوف دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک از روسیه قرار گرفت که در یک نبرد جانانه با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید تا ضمن رسیدن به فینال مسابقات جهانی یک شکست سنگین دیگر را به روس‌ها تحمیل کند.

در این مسابقه، اخطار اول مسابقه به گاتسالوف داده شد که در ۳۰ ثانیه نتوانست کاری کند و قاسمی ۱-۰ پیش افتاد. در ادامه، کمیل با یک خاک، قصد اجرای بارانداز داشت که موفق شد اما با عقربک گاتسالوف، نتیجه ۵-۲ به سود ملی‌پوش ایران شد و سه دقیقه اول به پایان رسید.

در سه دقیقه دوم گاتسالوف نتیجه را ۵-۴ کرد. یک دقیقه به پایان مسابقه بود که قاسمی سعی می‌کرد گاتسالوف را از نفس بیاندازد که موفق هم بود و این کشتی حساس را ۵-۴ برد.

پیش از این حسن رحیمی هم موفق شده بود در یک چهارم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم ویکتور لبدوف دارنده دو طلای جهان را ضربه کند تا یکی از امیدهای مسلم روسیه برای قهرمانی را شکست دهد.

با این دو پیروزی شاگردان رسول خادم، لطمه سختی به قهرمانان روسی در روز نخست مسابقات جهانی زده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *