شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲۱
۳۵
شاهزاده‌ ارشد سعودی:

ایران، طی ۲۴ساعت عربستان را نابود می‌کند/ خلبانان اجاره‌ای برای هر بمب ۷۵۰۰ دلار می‌گرفتند

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 419155
'طلال بن عبدالعزیز' شاهزاده سعودی طی سخنانی انتقادی و با اشاره به شکست کشورش در یمن گفت متحدان ما را تنها گذاشتند و باعث ضعف روحیه سربازان ما شدند.
ایران، طی ۲۴ساعت عربستان را نابود می‌کند/ خلبانان اجاره‌ای برای هر بمب ۷۵۰۰ دلار می‌گرفتند
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری 'الخبر پرس'، شاهزاده سعودی در مصاحبه با شبکه فوکس آلمان گفت: خلبانان مزدور که از آمریکا، اسراییل، مصر، فرانسه و پاکستان در این حملات حضور داشتند؛ برای هر پرواز هفت هزار و ۵۰۰ دلار مزد می خواستند و در واقع متحدان ما را در این جنگ تنها گذاشتند.

طلال که هجدهمین پسر 'عبدالعزیز ال سعود' است و عهده دار مناصب مختلفی در داخل و خارج عربستان بوده، در گفت و گو با این شبکه آلمانی افزود: عربستان به تازگی دریافته که جنگ علیه یمن اقدامی نابخرادانه و تصمیمی نادرست بوده است.

این شاهزاده عربستانی افزود: شمار زیادی از نیروهای ارتش عربستان طی این جنگ پس از آنکه متوجه شدند هم پیمانان ما را همراهی نمی کنند، از ترس کشته شدن به وسیله یمنی ها از خدمت فرار کردند.

به گفته وی، اختلاف هایی در میان خاندان حاکم در عربستان در خصوص حمله به یمن وجود دارد و عربستان در حال حاضر دریافته است که تصمیم حمله به یمن نادرست بوده و به همین دلیل راه حل هایی برای برون رفت از این بحران را که قبلا نمی پذیرفت، اکنون می پذیرد.

طلال بن عبدالعزیز از جمله شاهزاده های مخالف سیاست های سلمان بن عبدالعزیز پادشاه کنونی عربستان است.

اظهارات این شاهزده عربستانی در مصاحبه اخیر خود با شبکه فوکس آلمان باعث مشکلات زیادی برای وی شد تا جایی که تحت فشار مجبور گردید سخنان خود را در این مصاحبه تکذیب کند.

او در مصاحبه شبکه «فاکس» آلمان گفته بود: «عربستان به هم‌پیمانان خود گفت که با تحریک و تهدید ایران ماجراجویی نکنند؛ زیرا اگر ما این اقدام را انجام دهیم بدین معناست که دروازه آتش جهنم را به روی خود گشوده‌ایم. نیروهای ایران می‌توانند عربستان را طی ۲۴ ساعت نابود کنند».

وی که برخی منابع مدعی شده‌اند بعدا این سخنان خود را تکذیب کرده، تصریح کرد، خلبانان‌های جیره‌خوار آمریکا، اسرائیل، مصر و پاکستان در قبال هر بمبی که شلیک می‌کردند ۷۵۰۰ دلار درخواست می‌کردند و هم‌پیمانان عربستان این کشور را خوار کردند.
این شاهزاده سعودی همچنین اذعان کرد که سربازان ارتش عربستان از ترس اینکه به دست نیروهای یمنی کشته شوند، پا به فرار گذاشته‌اند.
منبع: ايرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
افرین افرین نمردیمو یه حرف درست از ال سعود شنیدیم. منظورم ماجرای 24 ساعته که گفتن.
وطن دوست
مردم بايد علاوه بر سفر عمره
سفر به دوبی و سفر به تركیه
را هم تـحريم كنند و پول آن را
در كـشور خودمـان خرج كـنند.
مطمئن باش اونی که میره آنتالیا جزو مردم نیست
Romania
اونوقت اونی که میلیونها تومن خرج میکنن میرن مکه اونا جزو مردم هستن؟در حالی که این همه گرسنه و فقیر داریم
مشكل كار اينجاست اون جماعتي كه عاشق سفر به جاهايي مثل تركيه و دوبي و قس عليهذا هستند تنها چيز كه برايشان مهم نيست عزت واستقلال و غرور كشور و مردمشونه,اينها فقط و فقط تو فكر خوشگذرانيهاي زودگذر خودشونند و بس!!!!
به خاطر همین می ترسیدن حوثی ها در یمن قدرت و بدست بگیرن که اگر بشه دیگه نابودیشون به 24 ساعت هم نمی کشه
چه عجب يه... اينو فهميد.
ظرف چند ساعت
وقتش که برسه به دوازده ساعت هم نمیرسه و کلک شغال ها رو می کنیم و عربستان رو از ال سعود کثیف پاک می کنیم.
Finland
چشم بسته غیب گفتی
علی
Australia
ای بدبختان ذلیل و نوکر حلقه بکوش دشمنان اسلام وقتی ایران در هشت سال در دفاع از سرزمینش با دست خالی جلو ی همه شما و اربابانتان ایستاد باید ایران و ایرانی رو میشناختید و وقتی رهبر انقلاب فرمود ما به بمب اتم احتیاج نداریم بخاطر این رشادت‌ها ی سربازان و مردم دلیر ایران زمینند که با عشق به خدا و رسول خدا ( ص)و اهل بیت ( ع)پیامبر زندگی میکنند و به رشادت مولایمان علی و حسین ( ع ) میجنگم و از مرگ هراسی نداریم و در مقابل این جان فشانی افتخار میکنیم. شما ها حتی لیاقت جنگیدن هم نداری یک مشت مفت خور پست و رزل که فقط بلدین بمب روی سره زن کودک های مردم بیگناه بریزید
پیروزی از آن شما نیست و اگر هم به این روش ناجوانمردانه موفق هم بشید که امکان نداره افتخار جز ننگ بر پیشانی عربستان سعودی نخواهد بود خدا را که قبول ندارید ای کاش زره ای مروت و انسانیت داشین. پس لعنت خدا بر شما کامران خدا نشناس
United States
فکر کنم کلا متنو نخوندی
حالا اين هموطن قبل از خوندن دچار واكنش آلرژيك شده خيلي مهم نيست حرفش درسته هرچند مال اين خبر نيست.
علی
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین واجعلنابینهم سالمین غانمین امین...زنده بادرهبربصیروآگاهمان که همه پیش بینی های او درست ازکاردرآمد.
این پدر ولید بن طلال ثروتمندترین مرد عرب نیست ؟
محمدرضا
عرب بدوی جان،هیچ شکن نکن حتماهم کمترازساعتی که مشخص کردیدایران بااتکال به قدرت خداوندقهار،شمارابه جهنم می فرستد.امابدانیدشماباکشتارمردم مسلمان وبی
گناه یمن وهمسویی باصهیونیسم غاصب درقعرجهنم هستیدبه دلیل نفهمی تان خبرندارید.
بابانیا
Romania
آل سعود می ترسد درست.
در یمن پیروز نمی شوند درست.
اما دوستان فراموش نکنیم دشمن اصلی ما آمریکا و انگلیس اند که پشت سر رژیم هی فاسد منطقه اند.
درست که ما بسرعت متوانیم عربستان را نابود کنیم ولی
ولی جنگ های امروزی انفرادی و فقط بین دو کشور نخواهد بود.
ایران هراسی در این مصاحبه کمی تا قسمتی درست موج می زند.
دوستان نفرت خیلی خیلی زیاد ما از آل سعود ما را از دشمن اصلی یعنی آمریکا غافل نکند.
شاهزاده شناس!
United States
یکم نظرم بی ربطه اما تصور من همیشه از شاهزاده یه پسر جوان خوشتیپ بوده!
این چیه اه اه
دم شما هم گرم. خندیدیم.
Netherlands
۲۴ ساعته؟ هاهاها یعنی موشک های ایران ۲۴ ساعت طول می کشه تا به عربستان برسند؟ حتما منظورش ۲۴ ثانیه بوده منتهی چون خیلی از عربها فرق ساعت و ثانیه را درست نمی دانند این هم اشتباه کرده و گفته ۲۴ ساعته.
United States
لَعَنَ اللَّهُ آلَ زِيَادٍ وَ آلَ مَرْوَانَ وَ لَعَنَ اللَّهُ بَنِي أُمَيَّةَ قَاطِبَةً وَ لَعَنَ اللَّهُ ابْنَ مَرْجَانَةَ
وَ لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً (شَمِراً
هادی وارسته چقاقزانی
France
باسلا م ودرودبرملت ایران. مرگ برعربستان خودشونم میدانندایران شیردرودبرایران درودبرملت شریف ایران .خداقوت ایرانی.هادی وارسته چقاقزانی.ازتهران
حسین
France
بلاخره یاسیین تو گوش بعضیا اثرررر کرد
hesam
ملعون های کثافت بی دین کودک کش ،تازه فهمیدن اشتباه بزرگی مرتکب شده اند باید منتظر عواقب جنایت های متعدد خود باشند .
م
United Kingdom
حرمت سرزمین وحی بر همگا واجب است که مطمئنا توسط ایران با جان و دل رعایت می گردد اما تغسیل حرم حرف دیگریست که به دست آقا امام زمان عج ان شاء الله صورت خواهد گرفت
رژیم پوسیده آل سعود در جنایات بر علیه مردم یمن مسئول است ودر جنایات علیه سایر مللل مسلمان بعلت ترویج تفکر تکفیری شریک است .ضمناً کمک مالی 16 میلیاردی عربستان به صهیونیستها دیگر هیچ شبهه ای از دشمنی این خاندان با اسلام ومسلمانان را باقی نگذاشته است.
به زودب می آییم
Iran, Islamic Republic of
آل سقوط خبیث خیلی خودشان را دست بالا گرفته اند.رژیم صهیونیستی ادعا نمی کنه که 24 ساعت توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را دارد، حالا این شاهزاده تنبل و مفتخور در رویا سیر می کند.حداکثر مدت مقاومت این رژیم خبیث آل سقوط زمان مسافت قایقهای توپدار ایرانی به ان ضلع خلیج فارس است.
به نظر شما خلبانی که دلار می گیرد تا بر سر مردم بی دفاع بمب و موشک بریزد انسان است؟
شاهزاده ای که ثروت های مسلمین را برای کشتار مردم بی دفاع خرج می کند انسان است؟
حامد
Latvia
من می گم در مورد علایم ظهور مطالعه کنید سرنوشت همه چیز مشخصه ای ال سعود
آل سقوط ...

خخخخخخخخ
با تمام حماقت و خریت و جهالت جاهلیت شان این یکی را خوب فهمیدند.......................
...البته این نکته ظریف را مواظب باشید این جمله می تواند به نفع ایران نباشد
چرا که این احمق های دوران جاهلیت تلاش می کنند تا جنگ " عرب و عجم " راه بیاندازند ... !
جستجوی واقعیت
Russian Federation
آقایونی گه جوگیر شدید .امیدوارم که این حرفا رو زده باشه ولی الکی جوگیر نشین

من موندم که جرا سایتای خبری ایرانی چرا اینقدر گنگ خبر میذارن.آقا جان مگه نمیگید این آقا با شبکه تلویزیونی فاکس مصاحبه داشته.لطفا ویدیو اظهاراتشو بذارید.الکی جوگیر میشد.والا من کل اینترنتو گشتم یه منبع معتبر پیدا نکردم.
@
من خواهشمندم از دولت مندان کشور عربستان را تهدید کنن چرا تهدید نمیکنید چقدر باید مردم ایران مورد تمسخره این جاهل های شوند از رهبر عزیز درخواست میکنم یک پاسخ تندی به این آل سعود بدهد.
Iran, Islamic Republic of
عربستان هیچی نیست باهم پیمانان یابی هم پیمانان کافیه تیرشلیک شه همشون دنبال سوراخ موش میگردن اوناجوانهایی که فدایی وطنشون باشن ندارن
جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
من نظرم اینه عربستان هیچی نیست وخودشم اینوخوب میدونه ایران پره ازجوانهای غیرتی وفدایی کشورشون ولی عربستان بایدبره کرایه کنه