سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

برگزاری یادواره برادران شهید مجابی

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 407356
یادواره دهمین سالگرد شهادت برادران شهید «میر مجدالدین و میر سیف‌الدین مجابی» از شهدای عاشورای مسجد ارک برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یادواره دهمین سالگرد برادران شهید میرمجد الدین و میرسیف الدین مجابی شنبه مورخه ۲۵ بهمن ۹۳ بعد از اقامه نماز مغرب وعشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری زاده و مداحی حاج رضا پور احمد و حاج امیر عباسی در مسجد الزهرا(س) واقع در شهرک قدس-خیابان هرمزان برگزار می‌شود.

شهیدان میرمجدالدین و میرسیف‌الدین مجابی از مادری فرانسوی در پاریس متولد شدند، اما روحیه انقلابی پدر و ارادت به خاندان ولایت چنان در وجودشان ریشه دواند که در دوران نوجوانی پا منبری مسجد علی‌بن‌ ابی‌طالب بودند و عاقبت از مجلس سیدالشهدا(ع) ‌به ملکوت آسمان‌ها بال رهایی گشودند.

شهیدان «میر سیف‌الدین و میرمجدالدین» شهدایی هستند که در حادثه آتش‌سوزی مجلس عزاداری مسجد ارک تهران در ۲۷ بهمن۸۳ مصادف با ۵ محرم به همراه تعداد دیگری از ساه‌پوشان و داغداران حضرت اباعبدا...(ع) به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صدر
Iran, Islamic Republic of
یادشان بخیر واقعا دران حادثه امام حسین افراد را گلچین کرده بود و گلهای هر منطقه در آتش عشق حسین (ع) سوختند این دو برادر هم که یکی بهتر از دیگری خدا به پدر و همسران مومنه انه صبر واجر جزیل عنایت کند شهرک غرب هنوز بوی انها را میدهد