جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

فتوای داعشی خاخام یهودی

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 372058
دوف لیئور خاخام صهیونیست شهرک «کریات اربع» شهر الخلیل فلسطین اشغالی فتوایی صادر کرده است که به موجب آن همه اهالی غزه باید کشته شوند و این بخش کاملا تخریب شود.
به گزارش جهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، لیئور در فتوایی که به طور گسترده در پایگاه های اینترنتی صهیونیستی منتشر شده است گفت: «تورات اسرائیل در همه مراحل خاص و عام زندگی و همچنین چگونگی رفتار در جنگ ها، ما را راهنمایی می کند.»

وی افزود: همه ساکنان غزه دشمن و هدف جنگ هستند.

خاخام صهیونیست تصریح کرد: در تمام جنگ هایی که ملتی مورد هجوم قرار می گیرد، آن ملت حق دارد با جنگ متقابل علیه مهاجمان و ملتی که از آن سر برآورده اند، اقدام کند و لازم نیست تفحص کند تا دریابد که آیا شخص مقابلش جزء جنگنجویان است یا نه!!

لیئور ادامه داد: به همین دلیل در مواقع جنگ، مردم مورد هجوم واقع شده اجازه دارند ملت دشمن را مورد پیگرد قرار دهند و هر گام مناسبی را بردارند؛ مانند قطع برق یا بمباران و نابود کردن کل منطقه.

این فتوا یک هفته بعد از سخنرانی یک استاد دانشگاه یهودی در دانشگاه بارایلان صادر می شود. او در این سخنرانی گفته بود که باید زنان و خواهران مردان مقاومت به عنوان ابزاری پیشگیرانه مورد تجاوز قرار گیرند.

این اظهارات صهیونیست ها همراستا و تداعی کننده اقدامات متوحشانه اخیر اعضای گروه تروریستی داعش در عراق است که علاوه بر قتل و کشتار بی رحمانه، جنایت و تجاوزهای جنسی را نیز به راحتی توجیه می کنند و با وجود دشمنی با شیعیان، اهل سنت را نیز با خونسردی به قتل می رسانند.

این در حالی است که آگاهان و ناظران سیاسی و امنیتی مانند ادوارد اسنودن افشاگر اسناد آمریکا، داعش را تربیت یافته موساد اسراییلی می داند و بسیاری نیز بر این باورند که این گروه تروریستی اساسا مسلمان نیست و با هدف تخریب چهره اسلام به وجود آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *