پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۳

نوزاد ۶۵۰ میلیونی به خانه آمد!+عکس

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 406555
نوزادی که به واسطه تولد زودهنگام، ۱۳۰ هزار پوند هزینه بیمارستان سر دست پدر و مادرش گذاشته بود، از بیمارستانی در آمریکا مرخص شد و به خانه اش در انگلیس آمد. نوزاد ۱۱ هفته زودتر به دنیا آمد.
به گزارش جهان به نقل از آخرین نیوز، «کتی آموس» و «لی جانستون» (Lee Johnston)، که برای تفریحی ۴ روزه به نیویورک رفته بودند، به ناچار یازده هفته زودتر فرزندشان به دنیا آمد. پدر و مادر جوان تصور می کردند می توانند پس از این مسافرت به خانه برگردند و سر فرصت، برای به دنیا آمدن فرزندشان، به بیمارستان بروند.


هزینه زایمان و نگهداری از «دکس»، نوزاد زودرس در بیمارستان، ۱۳ هزار پوند برآورد شد؛ خبر این تولد پرهزینه، در سراسر جهان مخابره شد و نوزاد به نوزاد ۱۳۰ هزار پوندی شهرت گرفت. با این حال، تمام هزینه این تولد را بیمه و همچنین هدایایی گکه گرفت تقبل کرد.


دکس (Dax) روز ۲۸ دسامبر متولد شده بود.


این نوزاد پسر که پا قدمش، سنگین بود، دیروز با هواپیمای شخصی به انگلیس آورده شد. پزشکان گفته بودند نوزاد نباید تا ماه مارس پرواز کند. با این حال، والدینش از آن بیم داشتند که پس از ۷ هفته ای که به اجبار در نیویورک مانده اند، باز هم گرفتار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رهگذر
Iran, Islamic Republic of
به این میگن بیمه ...
Romania
خوش بحال خود ما که بیمه سلامت داریم!
حدوداً خرداد ماه رفتم تو سایتش ثبت نام کردم. چون از ابتدای سال بیمه تأمین اجتماعیم ادامه پیدا نکرده بود؛ هر چند دفترچه هامون تا چند ماه بعد مهر اعتبار خورده بود. بعد از حدود یک ماه به ما خبر دادند که شما دفترچه تأمین اجتماعی دارید و به شما بیمه سلامت نمی دیم! هر چند ماه یک بار چک می کردم و هر بار با این پیغام مواجه می شدم که "شما قبلاً ثبت نام کردید و مشمول دریافت خدمات بیمه سلامت نیستید"
تا اینکه دیروز دوباره رفتم توی سایتشون؛ دیدم که نوشته من و همه اعضای خانواده ام از 2 اردیبهشت ماه دفترچه بیمه سلامت گرفتیم و تا 2 اردیبهشت 94 هم اعتبار داره!
در طول این مدت هیچ وقت پیامکی که قرار بود برای خبر دادن به ما بیاد دریافت نکردیم.
این در حالیه که در این مدت کلی هزینه سلامت خانواده ام کردم. تازه پرداخت یک درصد مالیات سلامت که درکنار هفت درصد مالیات بر ارزش افزوده داریم می دیم که سر جای خودشه!
تازه فهمیدم که چطوری اعلام کردند که خودشون تونستند ولی کدخداشون نتونسته!
تازه فهمیدم که چطوری می شه هشت میلیون دفترچه بیمه در عرض چند ماه صادر کرد!
و این موضوع تبدیل بشه به بزرگترین افتخار این دولت!
چی هست این بیمه سلامت به ما هم میدن